ОСВІТНІЙ КЛАСТЕР ВІДДІЛУ
Лют 3, 2022
ЗВІТ НАВЧАЛЬНОГО ВІДДІЛУ ЗА І півріччя 2022 року
ЗВІТ НАВЧАЛЬНОГО ВІДДІЛУ ЗА І півріччя 2023 року
ЗАВДАННЯ ОСВІТНЬОГО КЛАСТЕРУ:
• організаційне забезпечення навчальної роботи за ліцензованими спеціальностями з вищої освіти та освітньо-професійних програм підвищення кваліфікації;
• координація діяльності кафедр і структурних підрозділів щодо забезпечення виконання освітньо-професійних програм, навчальних планів для всіх категорій слухачів курсів підвищення кваліфікації за різними формами і моделями навчання, здобувачів вищої освіти;
• формування графіків освітнього процесу на навчальний рік;
• комплексний внутрішній моніторинг якості освітнього процесу (здобувачі освіти, науково-педагогічні працівники, ключові стейкголдери, замовники освітніх послуг);
• планування розкладу занять здобувачів вищої освіти за всіма спеціальностями;
• планування розкладу занять слухачів курсів підвищення кваліфікації за різними моделями і формами навчання;
• планування і моніторинг виконання навчального навантаження науково-педагогічними працівниками кафедр;
• облік динаміки руху контингенту слухачів, здобувачів вищої освіти, підготовка та надання відповідної звітності;
• облік чисельності та руху контингенту слухачів курсів підвищення кваліфікації;
• розробка і затвердження графіків практик (науково-педагогічної, переддипломної та ін.) для здобувачів вищої освіти;
• робота з договорами здобувачів вищої освіти;
• здійснення моніторингу за якістю й ефективністю освітньої діяльності на курсах підвищення кваліфікації;
• участь у розробленні навчальних планів і робочих навчальних планів за напрямами та спеціальностями підготовки фахівців в Інституті;
• ведення особових справ здобувачів вищої освіти;
• ведення документації, необхідної для організації навчальної роботи в Інституті (списки студентів, залікові книжки або індивідуальні навчальні плани студентів, заліково-екзаменаційні відомості студентів, списки викладачів, перелік предметів відповідно до навчального плану, навчальні картки студентів; журнал навчальних занять тощо);
• участь у розробленні проєктів нормативних, інструктивних та організаційно-мето-дичних документів із питань планування та організації освітнього процесу;
• планування роботи для здійснення позабюджетної діяльності із підвищення кваліфікації за кошти фізичних та юридичних осіб;
• щотижневе формування звітів про роботу Інституту відповідно до плану роботи БІНПО та звітів тьюторів груп.
Наукова інфраструктура:
обласні Навчально-методичні центри професійно-технічної освіти, навчально-методичні кабінети, заклади професійної (професійно-технічної) освіти України, заклади фахової передвищої освіти.
За держзамовленням заплановано 3 категорії слухачів: майстри виробничого навчання, викладачі професійно-теоретичної підготовки і старші майстри закладів професійної (професійно-технічної) освіти в обсязі 2000 осіб за очною, заочною та очно-дистанційною формами навчання на базі ЗП(ПТ)О у Волинській, Донецькій, Дніпропетровській, Житомирській, Закарпатській, Кіровоградській, Київській, Луганській, Миколаївській, Одеській, Полтавській, Рівненській, Сумській, Херсонській, Харківській, Чернігівській, Черкаській та НМК у м. Київ (17 областей і м. Київ).
РИЗИКИ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО КЛАСТЕРУ
Зовнішні ризики:
Законодавчі:
- ризик зміни пріоритетів/стратегій державної політики в галузі освіти;
- ризик зміни законодавства щодо регулювання (регламентування) діяльності закладів вищої, професійної та фахової передвищої освіти.
Операційно-технологічні:
- контингент-ризики, збільшення рівня конкуренції на ринку освітніх послуг.
Фінансово-господарські:
- ризик недостатнього бюджетного фінансування.
Внутрішні ризики:
Нормативні:
- обсяг документаційних потоків.
Операційно-технологічні:
- несвоєчасне надходження звітності від науково-педагогічних працівників, тьюторів навчальних груп;
- відповідність первинних документів і звітності;
- невідповідність технічним, санітарним, пожежним та іншим нормам безпеки життєдіяльності.
Кадрові:
- недостатній для сучасних соціокультурних та освітніх викликів професійно-кваліфікаційний рівень персоналу;
- плинність кадрів;
- ризик демотивування персоналу.
Фінансово-господарські:
- зростання вартості освітніх послуг;
- недосконалості механізмів залучення коштів стейкголдерів.