Білоцерківський інститут неперервної професійної ОСВІТИ
ДЗВО «УНІВЕРСИТЕТ МЕНЕДЖМЕНТУ ОСВІТИ» НАПН України

НАУКОВІ ПУБЛІКАЦІЇ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

20.07. 2021

РОЗВИТОК НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ВИКЛИКІВ ТА ТРАНСФОРМАЦІЙ: збірник електронних навчальних курсів / упорядкування А.Б. Єрмоленко. біла церква: бінпо, 2022. 218 с.

РОЗВИТОК НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ВИКЛИКІВ ТА ТРАНСФОРМАЦІЙ: збірник електронних навчальних курсів / упорядкування А.Б. Єрмоленко. Біла Церква: БІНПО, 2022. Ч 2. 349 с.

РОЗВИТОК НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗП(ПТ)О В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ ТА ПАНДЕМІЇ: матеріали регіонального науково-практичного семінару (26 травня 2022 року). БІНПО ДЗВО «УМО» НАПН України / упоряд. А. Єрмоленко. Біла Церква, 2022. 76 с.

ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ СФЕРИ ПОСЛУГ ТА НАРОДНИХ РЕМЕСЕЛ В УМОВАХ ВОЄННОГО ТА ПОВОЄННОГО ЧАСУ: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (22 вересня 2022 року). БІНПО ДЗВО «УМО» НАПН України / упоряд. А. Єрмоленко, А. Геревенко, С. Мозгова. Біла Церква, 2022. 330 с.

 

Єрмоленко Андрій Борисович

Статті у наукометричних базах SCOPUS та Web of Science:

  1. Sydorenko, V.V., Yermolenko, A.B., Lukіianchuk, A.N., Denysova, A.V., Haragirlo, V.Y. «PLATFORM PROFOSVITA» as innovative educational and digital environment for specialists professional development. Revista Educação & Formação. 2020. Vol 5, No 3. URL: https://doi.org/10.25053/redufor.v5i15.3397
  2. Kulishov, V.S., Skyba, Y.A., Yermolenko, A.B., Shevchuk, S.S.& Shchypska, T.P. Development of Scientific and Methodical Competence of Teachers of Vocational Education Institutions. Propósitos y Representaciones. Mar. 2021. Vol. 9. URL: http://revistas.usil.edu.pe/index.php/pyr/article/view/994
  3. Yermolenko, A., Zhukova, O., Mandragelia, V., Veselska, L., Dotsenko, S. 2022. The Main Problems of Forming Soft Skills in the Future Career of a Student in a Pandemic. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security. March 2022. Vol. 22 No. 3, P. 23-28. https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.3.4 URL: http://paper.ijcsns.org/07_book/202203/20220304.pdf

Навчальні посібники, підручники:

  1. Про актуальне в методичній діяльності: думки й поради експертів: мультимедійний науково-методичний комплекс / Сдоренко В.В., Єрмоленко А.Б. та ін. / за наук. ред. проф. Т.М. Сорочан; загальна ред., упорядкування В.В. Сидоренко, М.І. Скрипник. К.: Агроосвіта, 2017. 950 с. URL: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/718904
  2. Сидоренко В.В., Єрмоленко А.Б. Програма підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів фахової передвищої освіти. Київ: Агроосвіта, 2020. 64 с. URL: http://umo.edu.ua/pidvishhennja-kvalifikaciji-pedaghoghiv-profesijnoji-peredvishhoji-osviti
  3. Розвиток професійних (предметних) компетентностей педагогічних працівників закладів фахової передвищої освіти: збірник робочих програм / Сдоренко В.В., Єрмоленко А.Б. та ін. / наукова ред., упорядкування В.В. Сидоренко, А.В. Денисова. Агроосвіта, 2020. 172 с. URL: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/720905
  4. Розвиток науково-методичної компетентності педагогічних працівників ЗП(ПТ)О у системі післядипломної освіти: науково-методичний посібник / Єрмоленко А.Б., Набок М.В., Шевчук С.С., Масліч С.В., Кулішов В.С. Біла Церква: БІНПО ДЗВО «УМО» НАПН України, 2021. 101 с. URL: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/725510
  5. Єрмоленко А. Розвиток лідерської компетентності педагогічних працівників: електронний навчальний курс. Біла Церква: БІНПО, 2022. 60 с. URL: http://surl.li/eqswa

  6. Єрмоленко А. Інтерактивні технології навчання: електронний навчальний курс. Біла Церква: БІНПО, 2022. 30 с.

Монографії:

  1. Yermolenko A. Modern requirements and opportunities for postgraduate education in Ukraine in the context of adult education development. Association agreement: from partnership to cooperation: collective monograph / edited by Maryna Dei, Olha Rudenko. Hamilton, Ontario: Accent Graphics Communication & Publishing, 2018. P. 253-256. URL: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/710054
  2. Удосконалення сучасних моделей підвищення кваліфікації педагогів професійної освіти в контексті розвитку професійної компетентності: колективна монографія / за науковою редакцією докторки педагогічних наук, професорки Вікторії Сидоренко. Poland: Bilostok. 2021. 236 c.

  3. Improvement of modern advanced training models for CTE teachers in the context of sustainable development / Удосконалення сучасних моделей підвищення кваліфікації педагогів професійної освіти в умовах сталого розвитку: колективна монографія: електронне видання: В.Сидоренко, Л. Горошкова, А. Єрмоленко, В.Грядуща, А. Денисова / за науковою редакцією доктора педагогічних наук В.В. Сидоренко. Poland: Bilostok. 2021. 168 с.

Наукові публікації у закордонних виданнях:

  1.   Yermolenko A., Kulishov V., Shevchuk S. Innovative principles of development of methodical competence of modern teacher of vocational education. Fundamental and Applied Researches in Practice of Leading Scientific Schools. 2020. 38(2). P. 113–118 URL: https://farplss.org/index.php/journal/article/view/696

Наукові міжнародні публікації:

  1. The effectiveness of personal development in the context of adult education: practical experience. Management of higher education quality: problems and prospects: collection of scientific papers / edited Victor Oliynyk. London: Iashe, 2017. P. 94-97. URL: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/710056
  2. Yermolenko A. Realities of the educational space of Ukraine through the prism of the Theory of generations / Application of English Language in the Teaching of Criminal Legal Disciplines: Materials of Interuniversity Scientific and Practical Internet Conference. Kyiv: National Academy of Internal Affairs, 2018. P 179-195. URL: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/713587

Наукові публікації у фахових виданнях:

  1. Модернізаційний потенціал післядипломної освіти України в контексті розвитку освіти дорослих. Вісник післядипломної освіти: зб. наук. пр. К.: АТОПОЛ ГРУП, 2017. Вип. 3(32). C. 9-19. URL: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/710055
  2. Єрмоленко А.Б. Формальна складова освіти дорослих в Україні: виклики, протиріччя, запити. Науковий вісник УМО : наук.-практ. електронне вид. Київ: ДВНЗ «Ун-т менедж. освіти», 2017. Вип. 3. URL: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/710057
  3. Синергія суб’єктів освітнього процесу Нової української школи в контексті Теорії поколінь. Методист. 2018. №2. С. 47-52. URL: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/709965
  4. Єрмоленко А.Б. STEM-освіта: думка експерта. Методист. 2018. №4 . С. 14-20.
  5. Єрмоленко А.Б. Актуалізація Концепції Нової української школи в контексті надбань Теорії поколінь. Методист. 2018. №6 . С. 72-79. URL: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/710751
  6. Єрмоленко А.Б. Перспективи розвитку вітчизняної моделі освіти дорослих в контексті соціокультурних трансформацій. Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки», 2019. №9 (38). C. 32-47 URL: https://lib.iitta.gov.ua/719553/
  7. Єрмоленко А.Б. Вплив глобальних цивілізаційних трансформацій на формування вимог до післядипломної освіти в Україні. Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки», 2019. №10 (39). С. 57-73. URL: http://umo.edu.ua/pedaghoghichni-nauki-vipuski/zbirnik-naukovikh-pracj-visnik-pisljadiplomnoji-osviti-serija-pedaghoghichni-nauki-vipusk-1039-2020
  8.  С.С. Розвиток інноваційної компетентності сучасного педагога професійної школи. Імідж сучасного педагога: електрон. наук. фах. журнал. 2020. №5 (194). С. 52-57. URL: http://isp.poippo.pl.ua/issue/view/2522-9729-2020-5%28194%29
  9. Єрмоленко А.Б. Сучасна модель розвитку лідерської компетентності педагогічних працівників професійної освіти в системі підвищення кваліфікації. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія: Педагогічні науки. 2021. Вип. 1 (45). С. 205-213 URL: http://visn-ped.gnpu.edu.ua/index.php/uk/home1/45-visnyk-hlukhivskoho-natsionalnoho-pedahohichnoho-universytetu-imeni-oleksandra-dovzhenka-2021-vyp-1-45
  10. Єрмоленко А.Б., Масліч С.В. Стратегічні домінанти розвитку закладу професійної освіти. Педагогічні науки: зб. наук. праць. Херсон, 2023. № 101. URL: http://surl.li/jawla

Наукові публікації в матеріалах конференцій:

  1. Єрмоленко А.Б. Вища освіта України: цілеспрямування та результативність. Професійна компетентність педагога в умовах оновлення змісту освіти та вимог ринку праці: збірник матеріалів ІІІ регіональної науково-практичної конференції. Вінниця: ТОВ “Вінницька міська друкарня”, 2017. С. 19–24. URL: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/706356
  2. Єрмоленко, А.Б. (2017) Сучасні вимоги та можливості післядипломної освіти України в контексті розвитку освіти дорослих. Професійний розвиток фахівців у системі освіти дорослих: історія, теорія, технології: збірник матеріалів ІІ-ї Всеукраїнської Інтернет-конференції (28 квітня 2017 р.). Київ. С. 40-45. URL: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/707074

      Мандрагеля Володимир Андрійович

      Статті у наукометричних базах SCOPUS та Web of Science:

      1. Мандрагеля В.А. Наднаціональна природа європейського права та горизонти акультурації національних правових систем: теоретико-історичний аналіз. Philosophy & Cosmology. 2016. Vol 16. P. 171-179.
      2. Mandragelia V.A. Challenges of Online-Education: What Society Expects from Teachers. SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION. Proceedings of the International Scientific Conference. Volume V. May 28th-29th. 2021. P. 522-532. URL: http://journals.rta.lv/index.php/SIE/article/view/6285
      3. Mandragelia, V., Zhukova, O., Sobolyeva, S., Hurenko, T., & Нnat, G.  Formation of soft-skills in future teachers in the context of teaching practice in a pandemic. Revista Tempos e Espaços em Educação. 2021. Vol. 14(33), e16584. URL.: http://dx.doi.org/10.20952/revtee.v14i33.16584

      4. Mandragelia, V., Zhukova, O., Veselska, L., Yermolenko, A., Dotsenko, S. The Main Problems of Forming Soft Skills in the Future Career of a Student in a Pandemic. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security. 2022. VOL.22 No.3, March 2022. P. 23-28. https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.3.4  URL: http://paper.ijcsns.org/07_book/202203/20220304.pdf

      5. Zhukova Oksana, Mandragelia Volodymyr, Alieksieienko T.F., Semenenko Anzhelika, Skibina, Elena. Цифрові технології впровадження гейміфікації в систему освіти в контекст розвитку індустрії 4.0. Ingénierie des Systèmes d’Information. 2023. №1 (28). С.141-147. URL: https://iieta.org/journals/isi/paper/10.18280/isi.280114

      6. Mandragelya Volodymyr. Вплив війни на освіту в Україні. Socio World-Social Research & Behavioral Sciences. 2022. №10. С. 4-9. URL: https://www.scilit.net/article/db64da19943da9294cdd3849916ff85f

      7. Zhukova Oksana, Mandragelya Volodymyr, Veselska Lyudmila Antonivna, Yermolenko Andrey, Dotsenko Svitlana Oleksiivna. Головні проблеми формування soft-skills у майбутній кар’єрі студентів в період пандемії. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security. 2022. №3 (22). С.23-28. URL: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/733055

      8. Zhukova Oksana, Mandragelia Volodymyr, Alieksieienko T.F., Semenenko Anzhelika, Skibina Elena. Цифрові технології впровадження гейміфікації в систему освіти в контекст розвитку індустрії 4.0. Ingénierie des Systèmes d’Information. 2023. №1 (28). С. 141-147. URL: https://iieta.org/journals/isi/paper/10.18280/isi.280114

      9. Mandragelia V., Zhukova O., Alieksieienko T., Semenenko A., Skibina E. (2023). Digital technologies for introducing gamification into the education system in the context of the development of industry 4.0. Ingénierie des Systèmes d’Information, Vol. 28, No. 1, pp. 141-147. URL: https://iieta.org/journals/isi/paper/10.18280/isi.280114

      Навчальні посібники, підручники:

      1. Мандрагеля В.А. Освіта і суспільство: навчальний посібник. Рада ректорів Київського вузівського центру. Київ, 2018. 364 с.

      Монографії:

      1. Мандрагеля В.А. Гібридна війна: in verbo et in praxi: монографія / під заг. ред. проф. Р.О. Додонова. Вінниця: ТОВ “Нілан ЛТД”, 2017. 412 с.
      2. Мандрагеля В.А. Агресивна сутність імперської великодержавності Росії: історія та сучасність: монографія. К.: ЛА “Друге дихання”, 2019. 272 с.
      3. Mandragelia V.A. Education during a pandemic crisis: problems and prospects: monograph. Eds. Tetyana Nestorenko & Tadeusz Pokusa. Opole: The Academy of Management and Administration in Opole, 2020.Р. 151-157.
      4. Мандрагеля В.А. Еволюція систем професійної освіти та тренінгу в країнах Європи й світу впродовж індустріальних революцій та сучасні тенденції: досвід для України: монографія. Біла Церква: Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти, 2023. 368 с. URL: http://surl.li/jawiy

      Наукові міжнародні публікації:

      1. Mandragelia V.A. Policy and Media: Issues of Trust. Assosiation Agreement Driving Integrational Changes. Vol. III. (Eds.) Maryna Dei, Olha Rudenko, Vitali Lunov. Accent Graphics Communications & Publishing. 2020. P. 121-131.
      2. Mandragelia V. Impact of War on the Education in Ukraine.    SocioWorld-Social Research & Behavioral Sciences. 2022. Vol. 10. Issue 04. P. 4-9.

      Наукові публікації у фахових виданнях:

      1. Формування європейської ідентичності: утопія чи реальність. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки. 2019. Випуск № 2 (86). С. 28-38.
      2. Мандрагеля В.А. Науково-методична компетентність педагога в умовах пандемії та діджиталізації: світовий досвід та українські реалії. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія: Педагогічні науки. 2021. Вип. 1 (45). С. 170-179.
      3. Мандрагеля В.А. Online learning and digital competence: Ukraine and the world. Збірник наукових праць ХНУ імені В.Н. Каразіна. (прийнято до друку)
      4. Mandragelia V. Online learning and digital competence: Ukraine and the world. Наукові записки кафедри педагогіки. ХНУ імені В.Н. Каразіна. 2021. Том 1 № 48 С. 109-116. ISSN 2074-8167. URL.: https://periodicals.karazin.ua/pedagogy DOI: 10.26565/2074-8167-2021-48-13 

      5. Mandragelia V. Problems and prospects of education in Ukraine: socio-philosophical analysis. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки. 2021. Вип. 2 (90). С. 63-74. URL.: DOI 10.35433/PhilosophicalSciences.2(90).2021.63-74

      6. Mandragelia V. The concept of distributed leadership in education: diversity and evolution of approaches. Наукові записки кафедри педагогіки. ХНУ імені В.Н. Каразіна. 2021. Том 2 № 49. C. 109-116.I SSN 2074-8167

      7. Mandragelia V. War in Ukraine: Economic Sanctions and Public Support.  Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки: науковий журнал / Житомир: Вид-во Житомирського держ. ун-ту імені І. Франка. 2022. Вип. 2 (92). С. 94-102.

      8. Мандрагеля В.А., Петрушак О.М. Підготовка педагогів та інструкторів у системі професійної освіти та тренінгу країн ЄС: досвід для України. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ PEDAGOGICAL SCIENCES. 2022. Випуск 3 (50). Частина 1. С. 212-220.

      9. Mandragelya Volodymyr. Війна в Україні: економічні санкції та суспільна підтримка. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки. 2022. №2 (92). С. 94-102. URL:  http://philosophy.visnyk.zu.edu.ua/article/view/269438

      10. Мандрагеля Володимир Андрійович, Петрушак Оксана Михайлівна. Підготовка педагогів та інструкторів у системі професійної освіти та тренінгу країн ЄС: досвід для України. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Педагогічні науки. 2022. №3 (50). Ч1. С.212-220 URL: http://visn-ped.gnpu.edu.ua/index.php/uk/home1/74-visnyk-hlukhivskoho-natsionalnoho-pedahohichnoho-universytetu-imeni-oleksandra-dovzhenka-2022-vyp-3-50

      Наукові публікації в матеріалах конференцій:

      1. Нові інтерпретації гібридної війни у дослідженнях західних експертів. Погляд з України. Невоєнний вимір війн нового покоління. Енергетичний компонент: матеріали за підсумками міжнародної конференції. Національний інститут стратегічних досліджень. Центр глобалістики «Стратегія ХХІ». 2018. С. 22 – 29.
      2. Мандрагеля В.А. Розподілене лідерство як складова професійної компетентності педагога. Професійна компетентність педагога в умовах оновлення змісту освіти та вимог ринку праці» Проблематика конференції: Модель діджиталізації сучасного закладу фахової передвищої освіти. Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції – Вінниця: ВСП «ВТЕФК КНТЕУ», ТОВ «Вінницька міська друкарня», 2022. С. 169-171.

      3. Мандрагеля В.А. Війна в Україні та  нова система міжнародних відносин: воєнно-політичний та соціально-економічний аспекти. Міжнародний Конгрес «Фінанси, економіка, право vs Війна». Міністерство фінансів України. Державний податковий університет, 27 квітня 2022. Ірпінь.: ДПУ, 2022. С. 23-26.

      4. Мандрагеля В.А. Сучасні тенденції удосконалення професійної освіти у світі. Розвиток педагогічної майстерності майбутнього педагога в умовах освітніх трансформацій: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (13 травня 2022 р.). Глухівський НПУ ім. О. Довженка. Глухів, 2022. С. 168-171.

      5. Мандрагеля В.А. Війна в Україні та нові тренди глобалізованого світу. Актуальні проблеми сучасної філософії та науки: виклики сьогодення: зб. наук. праць. VІІ Всеукраїнська науково-теоретичної конференції, м. Житомир, 19 травня 2022 року. Житомир: Видавничий центр ЖДУ імені Івана Франка, 2022. С. 154-156.

      6. Мандрагеля В.А. Трансформація освіти в умовах воєнного стану та пандемії. Міжнародна науково-методична конференція «Реалізація методик та технологій в сучасній освіті: компетентнісний підхід». ХДУ імені В.Н. Каразіна, 19-20 травня 2022. Х.:  ХДУ імені В.Н. Каразіна, 2022. С. 56-59.

      7. Mandragelia V. Prospects of the Eastern Partership: the experience of Ukraine. International Round Table. «Perspectives of the Georgia – European Union relations» Sokhumi State University, May 23 2022. Tbilisi, Sokhumi State University, 2022. P. 7-9.

      8. Мандрагеля В.А. Майбутнє професійної освіти і тренінгу в ЄС за оцінками експертів Cedefop (травень 2022 р.). Розвиток науково-методичної компетентності педагогічних працівників ЗП(ПТ)О в умовах воєнного стану та пандемії: матеріали регіонального науково-практичного семінару (26 травня 2022 року). БІНПО ДЗВО «УМО» НАПН України. Біла Церква, 2022. С. 32-35.

      9. Мандрагеля В.А Еволюція концепцій лідерства у ЗП (ПТ)О. Забезпечення якості освіти за різними моделями і формами навчання на курсах підвищення кваліфікації: електронний зб. Матеріалів регіонального науково-практичного семінару, м. Біла церква, 27 травня 2022 р. Біла Церква: БІНПО ДЗВО «УМО» НАПН України, 2022. С. 59-63.

      10. Мандрагеля В.А. Цифровізація професійної освіти: переваги та недоліки. Упровадження сучасних педагогічних технологій в умовах цифровізації економіки та суспільства: регіональний вимір: електронний зб. Матеріалів регіонального науково-практичного семінару, м. Біла Церква, 2 червня 2022 р.

      11.  Mandragelia V. Technical and Vocational Education and Training in the World: New Horizons of Development. Наука, освіта, технології та суспільство: тенденції, виклики, перспективи: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 10 червня 2022 р.). Полтава: ЦФЕНД, 2022. С. 12-14.

      12.  Мандрагеля В.А. Сучасні світові та європейські тренди в системі  технічної і професійної освіти та тренінгу (TVET) в епоху Industry 4.0. Інноваційні технології при підготовці фахівців сфери послуг та народних ремесел в умовах воєнного та повоєнного часу: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (22 вересня 2022  року). БІНПО ДЗВО «УМО» НАПН України.  Біла Церква, 2022. C. 152-156.

      13. Мандрагеля В.А. Нові вимоги до модернізації освітнього процесу у ЗП (ПТ) О в умовах розгортання Четвертої індустріальної революції. Четвертий Всеукраїнський відкритий науково-практичний онлайн-форум «Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії» 27 жовтня 2022. С. 34-37.

      14. Mandragelya Volodymyr. Професійна (професійно-технічна) освіта та навчання у світі: нові горизонти розвитку. Наука, освіта, технології та суспільство: тенденції, виклики, перспективи: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції. 10 червня 2022 р. Полтава: ЦФЕНД, 2022 С. 12-14. URL: http://www.economics.in.ua/2022/06/blog-post_23.html

      15. Мандрагеля Володимир Андрійович. Сучасні тенденції удосконалення професійної освіти у світі. Розвиток педагогічної майстерності майбутнього педагога в умовах освітніх трансформацій: зб. матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції. 13 травня 2022 р. Глухів: видавництво Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 2022. С.168-171. URL: http://tpgnpu.ho.ua/images/my_images/doc_pdf/vidavnictvo/2022/zbirnik_maket_SG-13-05-2022.pdf#page=168

      16. Мандрагеля Володимир Андрійович. Розподілене лідерство як складова професійної компетентності педагога. Професійна компетентність педагога в умовах оновлення змісту освіти та вимог ринку праці: зб. матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції ВСП «ВТЕФК КНТЕУ». 27 січня 2022 р. Вінниця: ТОВ «Вінницька міська друкарня». 2022. С.164-167 URL:  https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/730891

      Масліч Світлана Володимирівна

      Дисертація:

      Масліч С.В. Формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх агентів з організації туризму у професійно-технічних навчальних закладах (дис. … кандидата пед. наук), Інститут професійно-технічної освіти НАПН України. Київ, 2018. 268 с.

      Статті у наукометричних базах SCOPUS та Web of Science:

      1. V. Maslich, V. I. Kovalchuk, L. G. Movchan, V. V. Soroka, S. H. Lytvynova, O. H. Kuzminska. Digital transformation of vocational schools: problem analysis, CEUR Workshop Proceedings (2022). P. 107–123.
      2. Maslich, S., Melnychuk, T., Grubi, T., Alieksieieva, S. and Lunov, V. (2022). Peculiarities of psychological assistance in overcoming the consequences of COVID-19: a resilience approach. Neuropsychiatria i Neuropsychologia / Neuropsychiatry and Neuropsychology, 17(1), pp.95-107. https://doi.org/10.5114/nan.2022.117960.
      3. Maslich, S. V., Kovalchuk, V., Tkachenko, N., Shevchuk, S. S., & Shchypska, T. P. (2022). Vocational Education in the Context of Modern Problems and Challenges. Journal of Curriculum and Teaching, 8(11), 329-338.
      4. Maslich, S. V., Kovalchuk, V. I., and Movchan, L. H. (2023). Digitalization of vocational education under crisis conditions. Educational Technology Quarterly, 2023(1):1–17. URL: https://acnsci.org/journal/index.php/etq/article/view/49

      Навчальні посібники, підручники:

      1. Розвиток науково-методичної компетентності педагогічних працівників ЗП(ПТ)О у системі післядипломної освіти: науково-методичний посібник / Єрмоленко А.Б., Набок М.В., Шевчук С.С., Масліч С.В., Кулішов В.С. Біла Церква: БІНПО ДЗВО «УМО» НАПН України, 2021. 101 с.

      Наукові публікації у фахових виданнях:

      1. Масліч С. В.Педагогічні умови формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх агентів з організації туризму у професійно-технічних навчальних закладах. Педагогічні науки. Зб. наук. праць.  Випуск LXXVII. Том 2.  Херсон, 2017. С. 78–83 (наукометрична база IndexCopernicus).
      2. Масліч С. В. Організація педагогічного експерименту з формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх агентів з організації туризму у професійно-технічних навчальних закладах. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. праць.  Випуск 51. / редкол.  Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2018. С. 110–115.
      3. Кононенко А. Г., Масліч С. В. Використання SMART-комплексів у методичній системі сучасних інформаційно-освітніх технологій. Освіта та педагогічна наука. 2020. № 1 (173). С. 37–46.
      4. Ковальчук В. І., Масліч С. В. Створення середовища професійного розвитку педагогічних працівників закладу професійної (професійно-технічної) освіти. Вісник Глухівського НПУ ім. О. Довженка. 2020. Випуск 2 (43). С. 29–37.
      5. S.V. Maslich, V.V. Yahupov, T.P. Shchypska. Use of Smart-complexes in training of future tourist industry specialists. Zhytomyr Ivan Franko State University Journal. Рedagogical Sciences. Vol. 1 (108). 2022. P. 265–282.

      6. Масліч С.В., Єрмоленко А.Б. Стратегічні домінанти розвитку закладу професійної освіти. Педагогічні науки: зб. наук. праць. Херсон, 2023. № 101. URL: http://surl.li/jawla

      Наукові міжнародні публікації:

      1. Maslich S. The essence, content and structure of informational analytical competency of future tourism agents at vocational school. International Scientific and Practical Conference «Topical researches of the World Science».June  28, 2017, Dubai, UAE, №7 (23), Vol. 3, July 2017. P. 39–42 (наукометричні баи РІНЦ, Index Copernicus)
      2. Maslich S.V. Vocational guidance in the system of training future tourism agents. International scientific conference «Modernization of educational system: world trends and national peculiarities»: Conference Proceedings, February 23rd. Kaunas: Izdevnieciba«Baltija Publishing», 2018. P. 72–75.

      Наукові публікації в матеріалах конференцій:

      1. Масліч С.В. Сучасні підходи до підготовки фахівців сфери туризму. Науково-методичне забезпечення професійної освіти і навчання : збірник матеріалів ХІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (звітної), присвяченої 25-річчю НАПН України (м. Київ, 29 березня – 13 квітня 2017 р.) / Інститут професійно-технічної освіти НАПН України / за заг. ред. В. О. Радкевич. Київ : ІПТО НАПН України, 2017. С 230–232.
      2. Масліч С.В.  Самоосвіта як необхідна умова професійного розвитку педагогічних працівників. Розвиток професійної культури майбутніх фахівців: виклики, досвід, стратегії і перспективи : збірник матеріалів ІV Міжнародної  науково-практичної конференції (м. Київ-Ірпінь, 7 квітня 2020 р. / за наук. ред. Л.М. Петренко, О.А. Пілевич. Київ: Університет ДФС України, 2020. С. 234–235.
      3. Масліч С.В. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти: стан і перспективи удосконалення. Науково-методичне забезпечення професійної освіти і навчання : збірник матеріалів ХIV звітної Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Київ, 7 травня 2020 р.) / Інститут професійно-технічної освіти НАПН України / за заг. ред. В. О. Радкевич. Київ : ІПТО НАПН України, 2020. С. 303–306.
      4. Масліч С.В.  Google-сервіси як ефективний інструмент взаємодії учасників освітнього процесу. Підготовка майстра виробничого навчання, викладача професійного навчання до впровадження в освітній процес інноваційних технологій : матеріали ІІІ Всеукраїнського науково-методичного семінару (1 листопада 2019 р.). Глухів, 2019. С. 62–63.
      5. Масліч С.В.  Підготовка майбутніх фахівців галузі туризму через призму європейського досвіду. Наукове забезпечення освітньої діяльності у сфері цивільного захисту : Матеріали ІІ науково-практичної конференції (за міжнародною участю). Електронне видання комбінованого використання.  Київ: ІДУЦЗ, 2019. С. 79–80.
      6. Масліч С.В. Формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх агентів з організації туризму : метод.  рек. / С.В. Масліч. Київ : ІПТО НАПН України, 2017. 76 с.
      7. Масліч С.В.  Особливості організації освітнього процесу в умовах змішаного навчання. Професійна освіта в умовах сталого розвитку суспільства : збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції  (м. Київ, 29 жовтня 2020 р.) / Інститут професійно-технічної освіти НАПН України / за заг. ред. В. О. Радкевич. Київ : ІПТО НАПН України, 2020. С. 189–192.
      8. Масліч С.В.  Особливості організації освітнього процесу в закладах професійної (професійно-технічної) освіти в умовах дистанційного навчання. Підготовка майстра виробничого навчання, викладача професійного навчання до впровадження в освітній процес інноваційних технологій : матеріали IV Всеукраїнського науково-методичного семінару (5 листопада 2020 р.). / Глухівський НПУ ім. О. Довженка. Глухів, 2020. С.  61–63.
      9. Масліч С.В. Методична підтримка організації дистанційного навчання під час карантину. Інноваційні технології при підготовці фахівців будівельної галузі:електронний зб. матеріалів Всеукраїнської науково-практичної. конференції, м. Біла Церква, 19 листопада 2020 р. / за заг. ред. А.Б. Єрмоленка, В.С. Кулішова, С.С. Шевчук. Біла Церква : БІНПО ДЗВО УМО НАПН України, 2020. С. 15–18.
      10. Масліч С.В.Цифрова компетентність педагога в контексті сучасної освітньої парадигми. Психолого-педагогічні аспекти навчання дорослих в системі неперервної освіти: збірник тез VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (26 листопада 2020 р.) / за наук. ред. Сидоренко В.В., Біла Церква : БІНПО ДВНЗ УМО, 2020. С. 142–146.
      11.  Масліч С.В. До питання формування та розвитку цифрової компетентності майстрів виробничого навчання закладу професійної (професійно-технічної) освіти.Науково-методичне забезпечення професійної освіти і навчання : збірник матеріалів ХV звітної Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Київ, 25 березня 2021 р.) / Інститут професійно-технічної освіти НАПН України / за заг. ред. В. О. Радкевич. Київ : ІПТО НАПН України, 2021. С. 189–191.
      12.  Масліч С.В. Науково-методичний супровід професійної діяльності педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти: основні аспекти. Theoretical and practical aspects of modern scientific research: Collection of scientific papers «ΛΌГOΣ» with Proceedings of the I International Scientific and Practical Conference (Vol. 2), Seoul, April 30, 2021. Seoul-Vinnytsia: Case Co., Ltd. & European Scientific Platform, 2021. С. 89-90.
      13. Масліч С.В. Цифрова компетентність педагога закладу професійної (професійно-технічної) освіти як необхідна умова підвищення якості освітнього процесу.Розвиток педагогічної майстерності майбутнього педагога в умовах освітніх трансформацій: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (2 квітня 2021 р.) / Глухівський НПУ ім. О. Довженка. Глухів, 2021. С. 109–112.
      14. Масліч С.В. Розвиток науково-методичної компетентності педагога ЗП(ПТ)О через призму нових викликів. Інноваційні моделі розвитку науково-методичної компетентності педагогів професійної і фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи:зб. матеріалів Міжнародної конференції з онлайн-трансляцією, м. Біла Церква, 20 травня 2021 р. / за заг. ред. А.Б. Єрмоленка, В.С. Кулішова, С.С. Шевчук. Видавець ФОП Мокшанов В.В. Запоріжжя, 2021. С. 106-109.
      15. Масліч С.В. Методологія організації освітнього процесу в закладах професійної (професійно-технічної) освіти в умовах карантину. Підготовка майстра виробничого навчання, викладача професійного навчання до впровадження в освітній процес інноваційних технологій: матеріали V Всеукраїнського науково-методичного семінару (5 листопада 2021 р.) / Глухівський НПУ ім. О. Довженка. Глухів, 2021. С. 102–104.

      16. Масліч С.В. Проєктна діяльність як механізм інновацій (на прикладі ДПТНЗ «Вінницьке вище професійне училище сфери послуг»). Науково-методичне забезпечення професійної освіти і навчання : збірник матеріалів ХVІ звітної Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Київ, 20 травня 2022 р.) / Інститут професійно-технічної освіти НАПН України / за заг. ред. В. О. Радкевич. Київ : ІПТО НАПН України, 2022. С. 166–170.

      17. Масліч С.В. Організація освітнього процесу за дистанційною формою у закладах професійної (професійно-технічної) освіти: огляд нормативно-правових документів. Technologies and strategies for the implementation of scientific achievements: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the I International Scientific and Theoretical Conference (Vol. 3), May 27, 2022. Stockholm, Kingdom of Sweden: European Scientific Platform. С. 11–12.

      18. Масліч С.В. Методична підтримка освітнього процесу в умовах кризових ситуацій. Розвиток науково-методичної компетентності педагогічних працівників ЗП(ПТ)О в умовах воєнного стану та пандемії : електронний зб. матеріалів Регіонального науково-практичного семінару, м. Біла Церква, 26 травня 2022 р. Біла Церква : БІНПО ДЗВО «УМО» НАПН України, 2022. С. 36-39.

      19. Масліч С.В.  Підготовка майбутніх фахівців сфери послуг: європейські орієнтири, досвід впровадження. Інноваційні технології при підготовці фахівців сфери послуг та народних ремесел в умовах воєнного та повоєнного часу: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (22 вересня 2022 року). БІНПО ДЗВО «УМО» НАПН України / упор. А. Єрмоленко, А. Геревенко. Біла Церква, 2022. С. 170–173.

      20. Масліч С.В. Консультування здобувачів професійної освіти з питань побудови траєкторії кар’єрного зростання. Професійна освіта в умовах сталого розвитку суспільства: матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 20 жовтня 2022 р.) / Інститут професійно-технічної освіти НАПН України / за заг. ред. В. О. Радкевич. Київ : ІПТО НАПН України, 2022. С. 165–168.

      21. Масліч С.В. Психолого-педагогічний супровід здобувачів освіти в період воєнного стану. Підготовка майстра виробничого навчання, викладача професійного навчання до впровадження в освітній процес інноваційних технологій: матеріали VІ Всеукраїнського науково-методичного семінару (4 листопада 2022 р.). / Глухівський НПУ ім. О. Довженка. Глухів, 2022. С.  202–205.

      22. Масліч С.В. Основні вектори забезпечення якості професійної підготовки в умовах воєнного стану. Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії: матеріали IV Всеукраїнського відкритого науково-практичного онлайн-форуму (27 жовтня 2022 року) / МАН НАПН України. Київ, 2022. С. 553-556.

        Шевчук Світлана Степанівна

        Статті у наукометричних базах SCOPUS та Web of Science:

        1. Kulishov V.S., Skyba Y.A., Yermolenko A.B.,  Shevchuk  S.S.,  Shchypska T.P.    Development of Scientific and Methodical Competence of Teachers of Vocational Education Institutions. Mar. 2021, Vol. 9, SPE(2), e994  Special Number: Professional competencies for international university education http://dx.doi.org/10.20511/pyr2021.v9nSPE2.994.
        2. Shevchuk Svitlana Kovalchuk Vasyl, Maslich Svitlana, Tkachenko Nataliia & Shypska Tetiana (2022). Vocational education in the context of modern problems and challenges (Професійно-технічна освіта в контексті сучасних проблем і викликів ). Journal of Curriculum and Teaching. Vol. 11, No. 8; 2022. P.329-338. https://lib.iitta.gov.ua/732867/

        Навчальні посібники, підручники:

        1. Шевчук С.С. Діяльність педагога професійної школи у контексті інноватики. Навчально-методичний посібник для самостійної роботи слухачів курсів підвищення кваліфікації. Біла Церква: БІНПО ДВНЗ»УМО» НАПНУ. 2017. 106 с.
        2. Шевчук С.С. Методика організації і проведення професійно-практичної підготовки учнів ПНЗ на виробництві. Навчально-методичний посібник для самостійної роботи слухачів курсів підвищення кваліфікації.  Біла Церква: БІНПО ДВНЗ «УМО» НАПНУ. 2017. 70 с.
        3. Шевчук С.С. Реалізація сучасних освітніх практик у професійну  підготовку фахівців сфери обслуговування. Навчально-методичний.   Біла Церква: БІНПО ДВНЗ «УМО» НАПНУ. 2018. 139с.
        4. Шевчук С.С. Розвиток ключових компетентностей здобувачів освіти у поза аудиторній навчальній діяльності ЗП(ПТ)О: Спецкурс.. /С.С.Шевчук. Біла Церква: БІНПО. 2020. 84 с.
        5. Шевчук С.С. Навчально-методична діяльність педагога ЗП(ПТ)О на засадах компетентнісного підходу: навчально-методичний посібник. Біла Церква:  БІНПО ДЗВО «УМО» НАПНУ, 2021. 73 с.
        6. Шевчук С.С., Кулішов В.С. Дидактика професійної освіти: практико-зорієнтований аспект: навчально-методичний посібник. Біла Церква:  БІНПО ДЗВО «УМО» НАПНУ, 2021. 212 с.
        7. Шевчук С.С. Сучасні освітні технології у професійній підготовці кваліфікованих робітників: навчально-методичний посібник. Біла Церква: БІНПО ДЗВО «УМО» НАПН України,  2022. 158 с.

        Наукові публікації у закордонних виданнях:

        1. Шевчук С.С. Інноваційні аспекти розвитку методичної компетентності педагогів професійної школи у системі післядипломної освіти. Zbiór artykułów naukowych. Konferencji Miedzynarodowej NaukowoPraktycznej” Pedagogika. Teoretyczne i praktyczne aspekty rozwoju współczesnej nauki” (29.11.2017.-30.11.2017) – Warszawa: Wydawca: Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2017.− Р. 261-268.
        2. Yermolenko A., Kulishov V., Shevchuk S. Innovative principles of development of methodical competence of modern teacher of vocational education. Fundamental and Applied Researches in Practice of Leading Scientific Schools. 2020. 38(2), P. 113–118.
        3. Shevchuk S., Kulishov V., Shchypska T. VECTORS OF DEVELOPMENT OF EDUCATIONAL AND METHODOLOGICAL COMPETENCE OF THE MODERN TEACHER IN THE CONDITIONS OF MODERNIZATION OF VOCATIONAL EDUCATION OF UKRAINE. Міжнародне стажування «INNOVATIONS IN THE FIELD OF HIGHER, VOCATIONAL AND TECHNICAL AND PROFESSIONAL PREVIOUS EDUCATION INDIGITAL CONDITIONS TRANSFORMATIONS» (20-28 червня 2021 р., Болгарія – Україна).

        Наукові публікації у фахових виданнях:

        1. Шевчук С.С. Професійна підготовка фахівців сфери обслуговування на засадах компетентнісного підходу. Імідж сучасного педагога. 2018.  №5 (182).  С.41-45.
        2. Шевчук С.С. Електронне портфоліо як інструмент оцінювання рівня професійної компетентності педагога вищої школи.  Імідж сучасного педагога.  № 5 (188).   2019.  С. 57-64.
        3. Шевчук С.С. Вектори підвищення якості професійної підготовки фахівців у сучасних умовах. Імідж сучасного педагога: електрон. наук. фах. журнал.  №3 (192).  2020.  С.5-9.
        4. Шевчук С.С., Єрмоленко А.Б., Кулішов В.С. Розвиток інноваційної компетентності педагога професійної школи.  Імідж сучасного педагога: електрон. наук. фах. журнал.  №5 (194).  2020. С.52-58.
        5. Шевчук С.С. Модель комплексного методичного супроводу професійної підготовки кваліфікованих робітників. Імідж сучасного педагога, електрон. наук. фах. журнал.  (4(199), 41–46.
        6. Шевчук С.С. Методика реалізації змішаного навчання у професійну підготовку кваліфікованих фахівців. / Імідж сучасного педагога. 2022. №4 (205). С.109-114

        Наукові публікації в матеріалах конференцій:

        1. Шевчук С.С. Роль інноваційного інформаційного середовища у навчально-виробничій та організаційно-методичній діяльності ПНЗ. Збірник матеріалів регіонального науково-практичного семінару «Реалізація інноваційних освітніх технологій у професійному навчанні», 20 квітня 2017 р., Полтава.   Біла Церква: БІНПО УМО НАПН 2017.  С.9-21.
        2. Шевчук С.С. Моніторинг результативності у діяльності педагогів професійної школи. Збірник матеріалів ХХІІ Міжнародної наукової конференції «Актуальные научные исследования в современном мире», 26-27 февраля 2017 г. [Електронний ресурс], Переяслав-Хмельницкий 2017.  Вип. 2(22), ч. 6.  С. 223-228.
        3. Шевчук С.С. Концептуальна модель інноваційного уроку у професійній школі. Збірник матеріалів регіональної конференції «Освітні інновації у навчально-методичній роботі закладів професійної освіти» [Електронний ресурс], Одеса, 20 квітня 2017 р.  2017. С.19-26.
        4. Шевчук С.С. Готовність педагога професійної школи до реалізації освітніх інновацій. Матеріали міжнародного науково-практичного Інтернет-семінару «Інноваційні технології при підготовці кваліфікованих робітників зварювального виробництва». Біла Церква: БІНПО УМО НАПН. 2018.  С. 219-224.
        5. Шевчук С.С. Перспективний досвід як вектор зростання рівня компетентності педагога професійної школи. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Підготовка конкурентоздатних фахівців: виклики сучасності», Кривий Ріг, 25 – 26 квітня 2018 р. / за заг. ред. Л. М. Сергеєвої, Т. І. Стойчик – Кривий Ріг: КПГТЛ, 2018. том 1.  C.391-396.
        6. Шевчук С.С. Вектор розвитку компетентності педагога професійної школи в умовах євроінтеграції освіти. Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Психолого-педагогічні аспекти навчання дорослих в системі неперервної освіти» (29листопада 2018 р.) Біла Церква : БІНПО ДВНЗ УМО, 2018.  С. 176-179.
        7. Шевчук С.С. Модернізація професійної освіти в умовах євроінтеграції. Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Інноваційні технології при підготовці фахівців для швейної промисловості». Біла Церква:  БІНПО ДВНЗ «УМО» НАПН України.  2019.  С. 60-66.
        8. Шевчук С.С.  Компетентнісний аспект процесу формування готовності педагога професійної школи до інноваційної діяльності. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Проблеми і перспективи розвитку професійної компетентності працівників системи професійної освіти в умовах реформування освітньої галузі» (до 40-річчя утворення БІНПО, 27.02.2019).  Біла Церква:  БІНПО ДВНЗ «УМО» НАПН України.  2019.  С. 70-76.
        9. Шевчук С.С. Шляхи підвищення науково-методичної компетентності педагога професійної школи у системі післядипломної освіти. Матеріали регіонального науково-практичного семінару 26 квітня 2019 р., м. Кременчук, Полтавська обл., Україна [Електронний збірник матеріалів]   Біла Церква: БІНПО УМО НАПН України.  2019.  С. 8-17.
        10. Шевчук С.С. Професійна підготовка фахівців аграрної галузі на засадах компетентнісного підходу Матеріали Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Інноваційні технології при підготовці фахівців аграрного сектору» (30 жовтня 2019 р., [Електронний збірник матеріалів].    Біла Церква:  БІНПО. 2019.  С.113-122.
        11. Шевчук С.С. Перспективний досвід у контексті інноватики педагогічної діяльності у закладах професійної (професійно-технічної) освіти. Збірник матеріалів Регіональної науково-практичної конференції «Реалізація перспективного педагогічного досвіду у закладах професійної (професійно-технічної) освіти» (21 травня 2020 року, м. Одеса) – Біла Церква: БІНПО ДЗВО «УМО» НАПН України, 2020. – С.10-15 
        12. Шевчук С.С. Аспекти впровадження дуальної форми у професійну підготовку кваліфікованих робітників в Україні. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Інноваційні технології при підготовці фахівців будівельної галузі» (19 листопада 2020 року)  Біла Церква: БІНПО ДЗВО «УМО» НАПН України. 2020, С.10-16.
        13. Шевчук С.С. Творча діяльність педагога як фактор підвищення рівня якості професійної освіти України. Збірник матеріалів УІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції  «Психолого-педагогічні аспекти навчання дорослих у системі неперервної освіти» (26.11.2020р., м. Біла Церква): БІНПО ДЗВО «УМО» НАПНУ
        14. Шевчук С.С. Концепція комплексного підходу у професійній освіті. Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції  «Інноваційні моделі розвитку науково-методичної компетентності педагогів професійної і фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи. Біла Церква: БІНПО ДЗВО «УМО» НАПНУ,  20.05.2021. С.150-154.
        15. Шевчук С.С. Сутність і складові технології науково-методичного супроводу у системі післядипломної освіти. //Розвиток педагогічної майстерності майбутнього педагога в умовах освітніх трансформацій: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (13 травня 2022 р.) / Глухівський НПУ ім. О. Довженка. Глухів, 2022. С. 305-310
        16. Шевчук С.С. Науково-методичний супровід підвищення професійної компетентності педагогів професійної освіти /Матеріали Регіонального науково-практичного семінару «Розвиток науково-методичної компетентності педагогічних працівників ЗП(ПТ)О в умовах воєнного стану та пандемії» ( 26 травня 2022 р.). Біла Церква: БІНПО ДЗВО «УМО» НАПН України. С.61-67.

        17. Шевчук С.С. Дистанційна форма  навчання у професійній освіті /Матеріали Регіонального науково-практичного семінару «Забезпечення якості освіти за різними моделями і формами навчання на курсах підвищення кваліфікації» (27 травня 2022 р.). Біла Церква: БІНПО ДЗВО «УМО» НАПН України. С.132-137

        18. Шевчук С.С. Професійна підготовка фахівців сфери обслуговування на засадах компетентнісного підходу  /Матеріали Всеукраїнської  науково-практичної онлайн-конференції «Інноваційні технології при підготовці фахівців сфери послуг та народних ремесел в умовах воєнного та повоєнного часу» (22.09.2022). Біла Церква: БІНПО ДЗВО «УМО» НАПН України. С.298-306

        19. Шевчук С.С. Впровадження технологій квест і web-квест в освітній процес професійної підготовки кваліфікованих фахівців. Підготовка майстра виробничого навчання, викладача професійного навчання до впровадження в освітній процес інноваційних технологій: матеріали УІ Всеукр. наук.-метод. семінару, Глухів, 04 листопада 2022 р. м. Глухів, С.314-317.

        Мозгова Світлана Віталіївна

        Наукові публікації у фахових виданнях:

        1. Мозгова С.В., Гура В.В., Квятковська А.О., Хмарні сервіси: розширення можливостей для закладів освіти. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2022. №1 (55). С.247-252. URL: http://www.aphn-journal.in.ua/archive/55_2022/part_1/40.pdf

        Наукові публікації в матеріалах конференцій:

        1. Мозгова Світлана Віталіївна. До проблем розвитку самоменеджменту керівника закладу загальної середньої освіти. Адаптивні процеси в освіті: збірник матеріалів Першого міжнародного наукового форуму. 07-08 лютого 2022 р. Харків, 2022. С.286-288. URL: https://lib.iitta.gov.ua/730339
        2. Мозгова С.В. Дотримання діджитал-етикету як важлива умова розвитку загальнопрофесійної компетентності кваліфікованого робітника. Інноваційні технології при підготовці фахівців сфери послуг та народних ремесел в умовах воєнного та повоєнного часу: матеріали Всеукраїнської наук.-практ. інтернет-конференції. 22 вересня 2022 р. БІНПО ДЗВО «УМО» НАПН України, м. Біла Церква, Україна. 2022. С. 179-183. URL: https://lib.iitta.gov.ua/732953/
        3. Мозгова С.В. Сучасні наукові погляди на розвиток самоменеджменту керівників закладів загальної середньої освіти. Школа синергії освіти і духовності: нові виклики, тренди і можливості: зб. тез ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. 10 жовтня 2022 р. Київ, 2022. URL: https://lib.iitta.gov.ua/732958/
        4. Мозгова С.В. Діджитал-етикет як основа комфортного дистанційного навчання під час воєнного стану. Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії стратегії: зб. матеріалів ІV Всеукраїнського відкритого науково-практичного онлайн-форуму. 27 жовтня 2022 р. Київ, 2022. С.38-40. URL: http://lib.iitta.gov.ua/732962/
        5. Мозгова С.В. Діджитал-етикет як важлива складова цифрового громадянства. Інформаційно-ресурсне забезпечення освітнього процесу в умовах диджиталізації суспільства: зб. тез ІІ Міжнародної науково-практичної конференції. 10 листопада 2022 р. Київ, 2022. URL: http://lib.iitta.gov.ua/732961/
        6. Мозгова С.В. Сутність, форми та методи формування самоменеджменту керівників ЗЗСО. Психолого-педагогічні аспекти навчання дорослих у системі безперервної освіти: зб. матеріалів VІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. 15 грудня 2022 р., Біла Церква, Україна. С. 146-150. URL: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/734027
        7. Мозгова С.В. Діджитал-етикет освітнього простору в концепції навчання впродовж життя. Modern research in world science: зб. мат. Х Міжнародної науково-практичної конференції. 25-27 грудня 2022 р. Львів. С.628-632. https://sci-conf.com.ua/wp-content/uploads/2022/12/MODERN-RESEARCH-IN-WORLD-SCIENCE-25-27.12.22.pdf

        Юденкова Олена Петрівна

        Наукові публікації у фахових виданнях:

        1. Цапко А. М., Юденкова О.П., Сустрєтов А. С. Навчальні тести як засіб формування професійних компетентностей у здобувачів освіти. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2023. № 57. – 15 с. URL: http://www.aphn-journal.in.ua/archive/57_2022/part_3/37.pdf
        2. Юденкова О., Маслова О., Гончарова І. Гаджети як засіб інноваційного розвитку освітнього процесу в умовах становлення цифрової педагогіки. Актуальні питання гуманітарних наук: Міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імена Івана Франка. 2023. № 2 (59). С. 302-314 URL: http://www.aphn-journal.in.ua/archive/59_2023/part_2/46.pdf

        3. Юденкова О., Громик Л., Кушнір Л. Домінантна роль академічної доброчесності в закладах вищої освіти України. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2023. № 86. С. 288-292. URL: http://pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2023/86/51.pdf

        4. Юденкова О., Височан Л., Капранов, Я. Формування дослідницької компетентності здобувачів закладів вищої освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2023 №87. URL: http://surl.li/jawfx

        Навчальні посібники, підручники:

        1. Юденкова О.П. Методика впровадження інноваційних виробничих технологій у підготовку кваліфікованих робітників: електронний навчальний курс. Біла Церква: БІНПО, 2023. 47 с. URL: http://surl.li/jawog
        2. Юденкова О.П. Компетентнісний підхід до планування та організації професійно-практичної підготовки: електронний навчальний курс. Біла Церква: БІНПО, 2023. 67 с. URL: http://surl.li/jawot

        Наукові публікації в матеріалах конференцій:

        Міжнародних

        1. Юденкова О.П. Нові кейси соціального партнерства у підготовці кадрів для ринку праці. Професійна освіта для повоєнної відбудови України-Переможниці: матеріали міжнар. форуму (м. Дніпро, 11 жовтня 2022 р.). Дніпро, 2022. – 8 с. URL: http://lib.iitta.gov.ua/732105/
        2. Юденкова О.П. Розвиток актуальних навичок в учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти для роботи в сучасних умовах та успішного професійного майбутнього. Актуальні проблеми освітнього процесу в контексті європейського вибору України: зб. тез доп. учасн. V Міжнар. конф. (Київ, 17 листопада 2022 р.).  Київ, 2022. – 5 с. URL: http://lib.iitta.gov.ua/732977/
        3. Юденкова О.П. Формування інформаційно-цифрової компетентності у здобувачів освіти в контексті діджиталізації професійної освіти. Інформаційно-ресурсне забезпечення освітнього процесу в умовах диджиталізації суспільства: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 10 листопада 2022 р.). Київ, 2022. – 3 с. URL: http://lib.iitta.gov.ua/732960/
        4. Юденкова О.П. Цифрова контентна творчість як важлива складова диджиталізації освіти. Інформаційна безпека та інформаційні технології: тези доп. ІV Міжнар. наук.-практ. конф ІБІТ 2022.(м.Львів, 30 листопада 2022 р.). Державна служба України з надзвичайних ситуацій, м.Львів, 2022 – 2 с. URL: http://lib.iitta.gov.ua/732964/
        5. Юденкова О.П. Дидактичне проєктування змісту освіти з врахуванням інноваційних виробничих технологій. Науково-методичні засади освітнього процесу у закладах фахової передвищої освіти: тези доп. міжнар. наук.-метод. конф. (Житомир, 15 грудня 2022 р.). Житомир, 2022. С.85 -90. URL: http://lib.iitta.gov.ua/733157/
        6. Юденкова О.П. Історико-педагогічний аспект використання інноваційних виробничих технологій у підготовці кваліфікованих робітників. Психолого-педагогічні аспекти навчання дорослих у системі неперервної освіти : матеріали VIII-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Біла Церква, 15 грудня 2022 р., м. Біла Церква, 2022. С.219 -227. URL: http://lib.iitta.gov.ua/733622/

        Всеукраїнських:

        1. Юденкова О.П. Нові форми партнерської взаємодії у системі ЗП(ПТ)О – ЗЗСО (допрофільна підготовка та профільне навчання старшокласників). Інноваційні технології при підготовці фахівців сфери послуг та народних ремесел в умовах воєнного та повоєнного часу : матеріали Всеукр. наук.-практ. ін-т-конф. (м. Біла Церква, 22 вересня 2022 р.). БІНПО ДЗВО «УМО» НАПН України. Біла Церква, 2022. – 330 с. URL: http://lib.iitta.gov.ua/732946/
        2. Юденкова О.П. Особливості діяльності майстра виробничого навчання закладу професійної (професійно-технічної) освіти: сучасні виклики в умовах дії воєнного стану. Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії:  матеріали ІV Всеукр. відкр. наук.-практ. онлайн-форуму (27 жовтня 2022 р.). Київ,  – 3 с. URL: http://lib.iitta.gov.ua/732973/
        3. Юденкова О.П. Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників у системі неперервної освіти. Управління розвитком ЗП(ПТ)О на засадах педагогічної логістики: стан, реалії, досвід: матеріали Всеукр. онлайн наук.-практ. конф. (17 листопада 2022 р.), Київ, ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, 2022. – 7 с. URL: http://lib.iitta.gov.ua/732974/
        4. Юденкова О.П. Формування готовності педагогічних працівників закладів професійної освіти до використання інноваційних виробничих технологій у професійній діяльності. Науково-методичне забезпечення розвитку професійної освіти в умовах нових технологічних і економічних викликів : матеріали методологічного семінару НАПН України.(17 листопада 2022 р.), м. Київ, 2022. – 8 с. URL: http://lib.iitta.gov.ua/732963/
        5. Юденкова О.П. Культура безпеки та гігієна праці як пріоритети в професійній освіті. Сучасні підходи до охорони праці в закладах професійної освіти: матеріали Усеукр. наук.-практ. ін-т-конф. (м. Біла Церква, 26 жовтня 2022 р.). БІНПО ДЗВО «УМО» НАПН України. Біла Церква, 2022. – 5 с. URL: http://lib.iitta.gov.ua/732957/

        Геревенко Андрій Михайлович

        Навчальні посібники, підручники:

        1. Геревенко А.М. Використання онлайн-інструментів для синхронного та асинхронного навчання в ЗПО: Електронний̆ навчальний̆ курс. Біла Церква: БІНПО, Україна. 64С.URL: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/733494
        2. Геревенко А. М. Використання онлайн-інструментів для синхронного та асинхронного навчання в ЗПО: електронний навчальний курс. Біла Церква: БІНПО, 2022. 64 с. Україна. с URL: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/733494
        3. Геревенко А. М. Використання онлайн-інструментів для синхронного та асинхронного навчання педагогів фахової передвищої освіти: електронний навчальний курс/Андрій Геревенко. Біла Церква: БІНПО, 2023 р. 141 с., URL: http://binpo.com.ua/wp-content/uploads/2023/04/ЕНК-Геревенко-А.-фахова-освіта.pdf
        4. Геревенко А.М. Використання цифрових технологій для розв’язання методичних завдань професійно-практичної підготовки: електронний навчальний курс. Біла Церква: БІНПО, 2023. 68 с. URL: http://surl.li/jawho

        5. Геревенко А.М. Інтерактивне навчання здобувачів освіти з використанням мобільних застосунків: електронний навчальний курс. Біла Церква: БІНПО, 2023. 95 с. URL: http://surl.li/jawhw

        Наукові публікації в матеріалах конференцій:

        1. Геревенко А.М. Методика використання цифрових інструментів для створення сучасного освітнього контенту: Міжнародна науково-практична конференція “Інформаційно-ресурсне забезпечення освітнього процесу в умовах діджиталізації суспільства”. Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти, м. Біла Церква, Україна. 64С. URL: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/732945
        2. Геревенко А.М. Технологія створення інтерактивно-практичного простору для гуртків туристсько-спортивного профілю в період організації дистанційного навчання: Priority directions of development of science and education : Materials of the ІV International research and practical internet conference (December, 26, 2022): collection of abstracts Бердянський державний педагогічний університет, м. Бердянськ, Україна. С 37-43 3С.URL: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/733583
        3. Геревенко А.М. Розвиток матеріально-технічної бази сучасного закладу освіти: Підготовка майстра виробничого навчання, викладача професійного навчання до впровадження в освітній процес інноваційних технологій: матеріали VІ Всеукраїнського науково-методичного семінару (4 листопада 2022 р.) Видавництво Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, м. Глухів, Україна.-2022. 62-66С. URL: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/732949
        4. Геревенко А. М. Використання тренажерів віртуальної реальної реальності як засіб підвищення кваліфікації сучасного педагогічного працівника ЗП(ПТ)О: VІІI Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Психолого-педагогічні аспекти навчання дорослих у системі неперервної освіти» Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти, м. Біла Церква, Україна. 6С.URL: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/733503
        5. Геревенко А. М. Використання цифрових інструментів для створення сучасного освітнього контенту: IV Всеукраїнський відкритий науково-практичний онлайн-форум «Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії» Національний центр «Мала академія наук України», м. Київ, Україна. 2022. 3С. URL: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/732941
        6. Геревенко А. М. Розвиток та перспектива участі закладів професійної освіти у грантових програмах та конкурсах як передумова успішності: Інноваційні технології при підготовці фахівців сфери послуг та народних ремесел в умовах воєнного та повоєнного часу: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (22 вересня 2022 року) Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти, м. Біла Церква, Україна. 2022.-50-54С. URL: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/732937
        7. Геревенко А. М. Методика використання цифрових інструментів для створення сучасного освітнього контенту: Міжнародна науково-практична конференція “Інформаційно-ресурсне забезпечення освітнього процесу в умовах діджиталізації суспільства” 01 грудня 2022 Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти, м. Біла Церква, Україна, 2022. URL: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/732945
        8. Геревенко А. М. Методика проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці в закладах професійної (професійно-технічної) освіти : Усеукраїнська науково-практична інтернет-конференція: «Сучасні підходи до охорони праці в закладах професійної освіти», 26 жовтня 2022, м. Біла Церква, Україна, 2022. URL: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/732947
        9. Геревенко А. М. Технологія створення інтерактивно-практичного простору для здобувачів освіти з професії «Електрогазозварник»: V Міжнародна конференція «Актуальні проблеми освітнього процесу в контексті європейського вибору України» 19 жовтня 2022, Київський національний університет будівництва і архітектури, м. Київ, Україна, 2022. URL: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/732943
        10. Геревенко А. М. Технологія створення інтерактивно-практичного простору для гуртків туристсько-спортивного профілю в період організації дистанційного навчання : Priority directions of development of science and education : Materials of the ІV International research and practical internet conference (December, 26, 2022) : collection of abstracts Бердянський державний педагогічний університет, м. Бердянськ, Україна, 2022. URL: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/733583
        11. Геревенко А. М. Розвиток матеріально-технічної бази сучасного закладу освіти In: Підготовка майстра виробничого навчання, викладача професійного навчання до впровадження в освітній процес інноваційних технологій: матеріали VІ Всеукраїнського науково-методичного семінару (4 листопада 2022 р.) Видавництво Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, м. Глухів, Україна,2022, стор. 62-66. ISBN 978-966-376-082-7. URL: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/732949
        12. Геревенко А. М. Використання тренажерів віртуальної реальної реальності як засіб підвищення кваліфікації сучасного педагогічного працівника ЗП(ПТ)О In: VІІI Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Психолого-педагогічні аспекти навчання дорослих у системі неперервної освіти» 25 грудня 2022, Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти, м. Біла Церква, Україна, 2022. URL:https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/733503
        13. Геревенко А. М. Використання цифрових інструментів для створення сучасного освітнього контенту In: IV Всеукраїнський відкритий науково-практичний онлайн-форум «Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії» 15 жовтня 2022, Національний центр «Мала академія наук України», м. Київ, Україна,2022. URL:  https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/732941
        14. Геревенко А. М. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій при підготовці робітничих кадрів зварювального виробництва In: Інноваційні технології при підготовці кваліфікованих робітників зварювального виробництва : 14 листопала 2018,Матеріали міжнародного науково-практичного Інтернет-семінару Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти, м. Біла Церква, Україна 2022, стор. 51-55. URL:  https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/731715
        15. Геревенко А. М. Розвиток та перспектива участі закладів професійної освіти у грантових програмах та конкурсах як передумова успішності In: Інноваційні технології при підготовці фахівців сфери послуг та народних ремесел в умовах воєнного та повоєнного часу: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (22 вересня 2022 року) Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти, м. Біла Церква, Україна,2022, стор. 50-54. URL: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/732937
        16. Геревенко А. М. Сучасні можливості розробки навчально-методичного забезпечення/ Current opportunities for the developmentof educational and methodological equipment 1Міжнародна мультидисциплінарна науково-практична інтернет-конференції на тему: «ІННОВАЦІЙНІ ПРОЄКТИ ТА ПАРАДИГМИ МІЖНАРОДНОЇ ОСВІТИ» (01 березня 2023) громадська організація «МІЖНАРОДНА ФУНДАЦІЯ НАУКОВЦІВ ТА ОСВІТЯН» м. Київ. Україна 2023р, стор 1-6. URL: http://binpo.com.ua/wp-content/uploads/2023/04/ТЕЗА-ГЕРЕВЕНКО-А.-СУЧАСНІ-МОЖЛИВОСТІ-РОЗРОБКИ-НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО-ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.pdf

        Петрушак О.М.

        Наукові публікації у фахових виданнях:

        1. Петрушак О.М. Роль інформаційно-аналітичного ресурсу «методична скарбничка» білоцерківського інституту неперервної професійної освіти для професійно-особистісного розвитку педагога. Імідж сучасного педагога. 2023. № 3(210). URL: http://surl.li/jawls

         


        Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial