БІНПО ВЗЯВ УЧАСТЬ У ВСЕУКРАЇНСЬКОМУ ПРАКТИЧНОМУ ВЕБІНАРІ «РОЛЬ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА У НАВЧАННІ Й ВИКЛАДАННІ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ОСВІТИ»

23.10. 2025

 22 жовтня 2025 року науково-педагогічні працівники Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти ДЗВО «УМО» НАПН України взяли участь у Всеукраїнському практичному вебінарі на тему: «Роль емоційного інтелекту педагога у навчанні й викладанні в умовах цифрової освіти».

Організатор заходу: Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти».

У вебінарі взяли участь: Юлія Герасименко, завідувачка кафедри педагогіки, психології та менеджменту, докторка економічних наук, професорка; Юлія Грибовська, доцентка кафедри педагогіки, психології та менеджменту, кандидатка економічних наук, доцентка; Ілля Пахомов,  старший викладач кафедри педагогіки, психології та менеджменту; здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Психологія».

Метою заходу було сприяння професійному розвитку педагогічних і науково-педагогічних працівників, зокрема:

  • оновлення теоретичних знань щодо ключових складових емоційного інтелекту та їх впливу на мотивацію учасників освітнього процесу в умовах цифрової трансформації освіти;
  • розкриття особливостей цифрової освіти та шляхів організації викладання і навчання з урахуванням викликів цифрового суспільства;
  • формування навичок створення ефективного освітнього середовища, заснованого на складових емоційного інтелекту – самосвідомості, саморегуляції, мотивації, емпатії та соціальних навичках;
  • опрацювання практичних технік інтеграції елементів емоційного інтелекту в освітній процес.

Вебінар став платформою для обміну досвідом і впровадження сучасних підходів до розвитку емоційного інтелекту педагога як важливого чинника підвищення якості освітнього процесу в умовах цифрової трансформації освіти України.

Щиро дякуємо організатору заходу за можливість отримати змістовну, актуальну та практично орієнтовану інформацію щодо формування емоційного інтелекту як дієвого інструменту підвищення педагогічної ефективності та розвитку психологічно безпечного освітнього середовища.