УЧАСТЬ БІНПО В ПРАКТИЧНОМУ КЕЙСІ «ОСВІТА ДОРОСЛИХ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА»

28.05. 2025

27 травня 2025 року Ілля Пахомов, старший викладач кафедри педагогіки, психології та менеджменту Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти, взяв участь у практичному кейсі з теми: «Освіта дорослих: теорія і практика». 

Організаторами практичного кейсу стали: Департамент освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації, Сумський обласний центр зайнятості та Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти у Сумській області. 

У заході взяли участь представники закладів, підприємств, установ, організацій, які здійснюють діяльність у сфері професійної (професійно-технічної) освіти: педагогічні працівники закладів професійної (професійно-технічної) освіти Сумської області, стейкголдери, працівники служби зайнятості.

Практичний кейс почався з мотиваційних промов Вікторії Гробової, директора Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації, та Миколи Харитоненко, в.о. директора Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області.

Після них виступала Світлана Москаленко, начальник відділу організації професійного навчання управління реалізації програм зайнятост Сумського обласного центру зайнятості, з доповіддю: «Активні програми з підготовки дорослого населення, які впроваджує служба зайнятості». У своїй доповіді вона докладно зупинилася на програмах професійного навчання населення області з професій, які є актуальними на ринку праці.

Змістовною була доповідь Єлизавети Ященкової, заступника директора Навчально-методичногр центру професійно-технічної освіти у Сумській області з методичної роботи з теми: «Вхідний контроль знань, умінь та навичок з відповідної професії: порядок організації та проведення». Для розгляду присутніх вона запропонувала три практичні кейси: «Методика проведення вхідного контролю знань, умінь та навичок з відповідної професії», «Особливості складання організаційних, розпорядчих та довідково-інформаційних документів щодо проведення вхідного контролю знань, умінь та навичок з відповідної професії», а також «Практичне застосування вхідного контролю знань, умінь та
навичок з відповідної професії».

Вважаємо, що практичний кейс надав багато корисної та цікавої інформації не тільки для педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти, але й для викладачів кафедри, дозволив їм глибше зрозуміти сутність вхідного контролю рівня сформованості професійних України.

Після завершення практичного кейсу його учасники подякували організаторам та спікерам за теплу та дружню атмосферу, а також за надзвичайно корисну й актуальну інформацію, а вони, у свою чергу, відмітили їх активність та вмотивованість.