У БІНПО ВІДБУВСЯ ВІДКРИТИЙ ОНЛАЙН-ЛЕКТОРІЙ «ОСВІТНІ ТРЕНДИ 2024-2025 рр.: ПІДСУМКИ, ДОСЯГНЕННЯ, ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМИ»
06.03. 2025

05 березня 2025 року у Білоцерківському інституті неперервної професійної освіти ДЗВО «УМО» НАПН України відбулося планове засідання Відкритого онлайн-лекторію з елементами тематичних дискусій для здобувачів вищої освіти «Адаптація українських освітніх траєкторій до сучасних освітніх трендів».
Тема засідання: «Освітні тренди 2024-2025 рр.: підсумки, досягнення, перспективні напрями».
Спікер – Михайло Жук, доцент кафедри технологій навчання, охорони праці та інклюзивної освіти, кандидат філософських наук, доцент.
У заході взяли участь понад 100 учасників, серед них: науково-педагогічні працівники БІНПО, здобувачі вищої освіти ОП «Психологія», «Педагогіка вищої школи»; педагоги ЗП(ПТ)О, слухачі курсів підвищення кваліфікації, замовники освітніх послуг з різних областей України.
На початку засідання Михайло Васильович нагадав учасникам сутність Освіти 4.0, її виміри та глобальні тенденції розвитку; підкреслив, що на формування людського капіталу активно впливає швидке старіння технологій та знань. Спікер висловив думку, що використання застарілих знань призводить до фахової дезінформації. Це ставить перед освітою складне завдання підготовки фахівця і громадянина за умов радикальних змін на ринку праці і зростання вагомості глобальних проблем, що безпосередньо впливають на розвиток країни.
Акцентовано увагу учасників на шляхах реалізації освіти протягом життя через створення відповідних центрів внутрішнього підвищення кваліфікації на підприємствах ЄС.
Михайло Васильович зупинився на таких трендах Освіти 4.0, як: переорієнтація з класичного оцінювання знань на формувальне оцінювання (ВЕФ), активне формування пошукового мислення (ОЕСР).
Спікер запропонував учасникам розглянути практичний кейс адаптації до запровадження STEM та STEAM напрямів у своїй діяльності з використанням англомовних джерел. Продемонстрував важливість адаптації як до традиційних цифрових мереж, так і мереж нового покоління – інноваційних цифрових центрів та хабів в ЄС.
Особливу увагу приділено аналізу напрямів розвитку освіти відповідно до досліджень освітніх трендів ВЕФ, ОЕСР, інших аналітичних центрів та мережевих ресурсів.
Щиро дякуємо спікеру за цікаву, корисну та надзвичайно актуальну інформацію.
До наступних зустрічей!