БІНПО ВЗЯВ УЧАСТЬ У РОБОТІ VI МІЖНАРОДНОГО НАУКОВОГО ФОРУМУ «АДАПТИВНІ ПРОЦЕСИ В ОСВІТІ»
10.02. 2025

7-8 лютого 2025 року науково-педагогічні працівники Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти ДЗВО «УМО» НАПН України взяли участь у роботі VI Міжнародного наукового форуму «Адаптивні процеси в освіті». Форум організований за ініціативи Громадської організації «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами». Співорганізаторами форуму виступили Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, ННІ «Українська інженерно-педагогічна академія» Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна, Інститут професійної освіти НАПН України, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка та інші заклади освіти.
Місія форуму – з’ясування суті та розповсюдження технологій адаптивних процесів в освіті в умовах воєнного часу та повоєнного відновлення України.
Участь у форумі взяли 203 учасники з 17 областей України, м. Києва, а також Німеччини, Швеції, США, Великобританії, Франції, Польщі, Китаю і Молдови. З науковими доповідями виступили 139 учасників форму, серед яких 27 докторів наук, 45 кандидатів наук, 43 магістранти і аспіранти.
У ході роботи Форуму «Адаптивні процеси в освіті» була проведена гостьова лекція на тему «Нерівність в освіті: як фінансова нерівність впливає на навчання в усьому світі. Глобальний вплив грошей на освіту». Лекцію проводив Юрген Коберлайн-Керлер, професор, доктор філософії (Ph.D.), генеральний директор IBK Ingenieurbuero Koeberlein GmbH & Co.
Михайло Жук, кандидат філософських наук, доцент, доцент кафедри технологій навчання, охорони праці та інклюзивної освіти Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти, виступив із доповіддю: «Розвиток освіти 4.0 в форматі викликів 4 промислової революції (2022-2025 рр.): важливість інновацій і транзитів для України». Михайло Васильович зробив аналіз нових вимірів освіти 4.0 на базі англомовних ресурсів. При цьому особливий акцент було зроблено на розвитку напряму інтегрованого навчання на прикладі STEA, STEAM, STREAM проєктів та сучасних мережевих освітніх ресурсів ЄС та США. Особливу увагу спікер приділив огляду ресурсів по реалізації напрямів розбудови освітніх інноваційних цифрових хабів та освітніх інноваційних цифрових центрів. Михайло Жук зробив також ресурсний огляд відкритих щотижневих пропозицій освітян ЄС по залученню до їх проєктів К1 та К2 програми «Еразмус+» та звернув увагу присутніх на важливість відповідного ресурсного забезпечення для української освіти.
Щиро дякуємо учасникам Форуму «Адаптивні процеси в освіті» за можливість обміну досвідом та професійну комунікацію!