У БІНПО ВІДБУЛОСЯ ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ «ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ»
04.11. 2024
01 листопада 2024 року у Білоцерківському інституті неперервної професійної освіти ДЗВО «УМО» НАПН України відбулося засідання Ради із забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти, на якому було підведено підсумки громадського обговорення ОПП «Педагогіка вищої школи».
Участь у засіданні Ради з якості взяли 12 науково-педагогічних працівників БІНПО, членів Ради, представники Колегії студентського самоврядування БІНПО, ключові стейкголдери, здобувачі і випускники ОПП «Педагогіка вищої школи».
Модерував засідання Володимир Кулішов, голова Ради з якості БІНПО, заступник директора з навчальної роботи, кандидат педагогічних наук, доцент.
До порядку денного були включені питання:
- Результати громадського обговорення освітньо-професійної програми «Педагогіка вищої школи» за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки для підготовки здобувачів на другому (магістерському) рівні вищої освіти.
- Про надання рекомендацій Вченій раді БІНПО щодо затвердження змін до ОПП «Педагогіка вищої школи» та навчального плану за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки для здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти у 2024/2025 н.р.
- Формування переліку дисциплін вільного вибору для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки на 2024/2025 н.р.
Володимир Кулішов, гарант ОПП «Педагогіка вищої школи», повідомив, що впровадження освітньо-професійної програми «Педагогіка вищої школи» у Білоцерківському інституті неперервної професійної освіти зумовлене запитами роботодавців, ключових стейкголдерів і потребами ринку праці у фахівцях із профільною педагогічною освітою, здатних забезпечити організацію освітнього процесу та науково-дослідницьку діяльність на високому рівні в закладах освіти та наукових установах. Метою освітньо-професійної програми є фундаментальна і прикладна підготовка кваліфікованих науково-педагогічних кадрів, опанування загальними і фаховими компетентностями, достатніми для виконання освітніх, дослідницьких завдань і вирішення проблем у професійно-педагогічній та інноваційній діяльності закладів вищої освіти, наукових та освітніх установ. Володимир Сергійович також звернув увагу присутніх на особливості програми, її основний фокус та опис предметної області. За результатами громадського обговорення отримано низку пропозицій по удосконаленню освітньо-професійної програми від роботодавців, випускників і здобувачів освіти.
Участь у засіданні Ради з якості також взяли ключові стейкголдери, випускники та здобувачі ОПП «Педагогіка вищої школи», які брали участь у громадському обговоренні:
- Олена Юденкова, директорка Професійно-технічного училища № 88, кандидатка педагогічних наук, ключовий стейкґолдер;
- Владислав Чертов, випускник ОПП «Педагогіка вищої школи» 2024 року;
- Юлія Камлук, випускниця ОПП «Педагогіка вищої школи» 2024 року;
- Дар’я Головко, здобувачка ІІ курсу освітнього ступеня «Магістр» за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки».
Ключові стейкголдери, випускники і здобувачі освітньої програми «Психологія» представили низку пропозицій по її удосконаленню, що пов’язані із збалансованим розподілом вибіркових та обов’язкових компонентів у рамках окремих навчальних семестрів, уведенням в навчальний план ОПП «Педагогіка вищої школи» нових вибіркових компонентів, що відповідають вимогам часу та запитам роботодавців, удосконаленням логіко-структурної схеми підготовки фахівця.
Ірина Кучеренко, членкиня ОПП «Педагогіка вищої школи», докторка педагогічних наук, професорка, представила рекомендації Вченій раді БІНПО щодо затвердження змін до ОПП «Педагогіка вищої школи» і навчального плану за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки для здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти у 2024/2025 н.р. за результатами громадського обговорення.
Юлія Герасименко, завідувачка кафедри педагогіки, психології та менеджменту, докторка економічних наук, доцентка, ознайомила присутніх з переліком дисциплін вільного вибору для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки на 2024/2025 н.р.
Щиро дякуємо членам Ради з якості, представникам студентського самоврядування, ключовим стейкголдерам, випускникам та здобувачам ОПП «Педагогіка вищої школи» за активну участь у громадському обговоренні програми та професійну взаємодію!