ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У БІНПО В ПЕРІОД ВОЄННОГО СТАНУ

Січ 28, 2024

(за тиждень пройшли КПК 117 педагогів ЗП(ПТ)О, 4 навчальні групи)

 

Із 22 по 26 січня 2024 року на базі Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти ДЗВО «УМО» НАПН України за різними моделями і формами підвищення кваліфікації пройшли 117 педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти із Херсонської та Кіровоградської областей.

Організаційно-настановчий етап на курсах підвищення кваліфікації завершили 117 слухачів (4 навчальні групи) за категоріями: «Викладачі професійно-теоретичної підготовки закладів професійної (професійно-технічної)» (24 особи), «Майстри виробничого навчання закладів професійної (професійно-технічної) освіти» (93 особи) із 28 закладів професійної (професійно-технічної) освіти освіти із Херсонської та Кіровоградської області.

Освітній процес у БІНПО організовано за допомогою ліцензійного хмарного сервісу Microsoft Teams платформи Office 365  відповідно до плану-графіка підвищення кваліфікації педагогічних працівників ЗП(ПТ)О та затверджених розкладів занять навчальних груп.

23 січня 2024 року у Білоцерківському інституті неперервної професійної освіти ДЗВО «УМО» НАПН України відбулась відкрита лекція «Науково-методичний супровід професійного розвитку педагога ЗП(ПТ)О в умовах воєнного стану» для майстрів виробничого навчання та викладачів ЗП(ПТ)О, які проходять курси підвищення кваліфікації. В якості спікерів до лекції були залучені 6 науково-педагогічних працівників, завідувачів кафедр і структурних підрозділів БІНПО.

24 січня 2024 року у Білоцерківському інституті неперервної професійної освіти ДЗВО «УМО» НАПН України відбулась онлайн-зустріч Консалтингового центру БІНПО «Новітні педагогічні й виробничі технології». Оксана Оліферчук, завідувачка відділу сучасних технологій виробництва, під час зустрічі ознайомила викладачів професійно-теоретичної та майстрів професійно-практичної з банком передового педагогічного досвіду інформаційно-аналітичного ресурсу «Методична скарбничка» (http://surl.li/lylcc). Понад 100 слухачів отримали вичерпні відповіді щодо методичного супроводу сучасного педагога професійної освіти.

Слухачі курсів підвищення кваліфікації пройшли «Вхідну анкету слухачів курсів ПК», що має за мету з’ясувати очікування замовників (споживачів) та визначити рівень якості надання освітніх послуг на курсах підвищення кваліфікації фахівців у галузі П(ПТ)О. Онлайн-опитування здійснювалося за такими блоками: якість змістового наповнення курсів підвищення кваліфікації, якість організації освітнього процесу на курсах, якість результатів підвищення кваліфікації, якість психологічного комфорту під час проходження курсів підвищення кваліфікації в умовах воєнного стану; навички Soft skills (неспеціалізовані, надпрофесійні, наскрізні), які важливі для якісного виконання професійних завдань і не пов’язані з конкретною професійною сферою та яких слухач хоче набути на курсах ПК; проблеми, які виникають під час підвищення кваліфікації за дистанційною формою навчання; форми проведення занять, найбільш оптимальні для організації навчання на курсах підвищення кваліфікації.

Бажаємо нашим слухачам курсів підвищення кваліфікації успіхів і наснаги в професійній діяльності. Віримо, що отримані під час курсів знання та навички дозволять підвищити ефективність освітнього процесу у власних закладах професійної освіти.

Тримаємо наш переможний освітянський стрій!