НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРАЦІВНИКИ БІНПО ВЗЯЛИ УЧАСТЬ У ТРЕНІНГУ «ПОШУК СТРАТЕГІЙ У НАЛАГОДЖЕННІ ВЗАЄМОДІЇ З УСТАНОВАМИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯМИ»
20.06. 2023
19 червня 2023 року науково-педагогічні працівники Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти ДЗВО «УМО» НАПН України взяли участь у роботі тренінгу «Пошук стратегій у налагодженні взаємодії з установами та організаціями».
Організатор тренінгу – ГО «Жіночий консорціум України». Тренінг проведено в рамках проєкту «Програма реагування Міжнародного комітету порятунку на надзвичайні ситуації в Україні», що реалізується Жіночим консорціумом України за підтримки Міжнародного комітету порятунку/ IRC (Німеччина) та ECHO.
На тренінгу від БІНПО були присутні: Олена Юденкова, доцентка кафедри методики професійної освіти та соціально-гуманітарних дисциплін, кандидатка педагогічних наук; Ірина Гончарова, старша викладачка кафедри технологій навчання, охорони праці та дизайну.
Тренерка: Вікторія Панченко, сертифікована коуч за міжнародними стандартами ICF, тренерка-фасилітаторка практик ненасильницького спілкування, керівниця ГО «Творча майстерня», громадська діячка, авторка і ведуча тренінгових програм по неформальній освіті.
Мета тренінгу: пошук стратегій в удосконаленні послуг через налагодження взаємодії з установами та організаціями, використовуючи аналіз послуг та знаходження ресурсів для попередження професійного вигорання фахівців.
Програма заходу була реалізована через надзвичайну плідну і цікаву роботу різних цільових груп у двох сесіях. Актуальною для всіх учасників стала модерація у колі розмови для прояснення потреб:
- Як змінилася якість надання послуг в умовах воєнного стану?
- З якими викликами/проблемами зараз стикаються організації, установи?
- «Ресурси це…». Види ресурсів. Знаходження/відновлення ресурсів.
У форматі «світове кафе» учасники здійснили вибір пріоритетних стратегій та сформували ТОП пріоритетних стратегій взаємодії із представниками державного/громадсього сектору, освітою, наукою та іншими секторами економіки (бізнесом).
Даний захід є важливим кроком для розуміння того, як думати глобально, а діяти локально, як оптимізувати та збудувати ефективну систему комунікацій в закладі освіти і для чого це взагалі потрібно, як підвищити ресурси закладу освіти через ефективну комунікацію.