У БІНПО ВІДБУЛОСЯ ЗАСІДАННЯ СТУДІЇ КОРПОРАТИВНОГО ТИМБІЛДИНГУ
18.03. 2023
17 березня 2023 року у Білоцерківському інституті неперервної професійної освіти ДЗВО «УМО» НАПН України відбулося перше у 2023 році засідання СТУДІЇ КОРПОРАТИВНОГО ТИМБІЛДИНГУ!
Методологічний семінар на тему «Колективна соціальна відповідальність у воєнний час» для науково-педагогічних працівників БІНПО провела Лідія Горошкова, докторка економічних наук, професорка, професорка кафедри педагогіки, психології та менеджменту.
Колективна (корпоративна) соціальна відповідальність (КСВ) (від англ. corporate social responsibility (CSR) була представлена на засіданні студії як відповідальне ставлення компанії (корпорації, фірми) до свого продукту або послуги, до споживачів, працівників, партнерів; активна соціальна позиція компанії, що полягає в гармонійному співіснуванні, взаємодії та постійному діалозі із суспільством, участі у вирішенні найгостріших соціальних проблем.
Воєнний час загострює питання корпоративної соціальної відповідальності, тому модераторка акцентувала увагу на тих аспектах, які стосуються участі великих корпорацій у допомозі Україні та ведення бізнесу в умовах воєнного стану на теренах вітчизняного економічного простору. Лідія Анатоліївна також представила перелік корпорацій, які залишили ринок країни-агресора з початку війни, та назвала ті фірми, які досі продовжують працювати.
Актуальна тема методологічного семінару викликала жваву дискусію та ряд питань до модераторки, що стосувались соціальної відповідальності у воєнний час, етичних норм ведення бізнесу в умовах війни та ролі окремих топ-менеджерів у прийнятті важливих соціальних рішень. Додатково науково-педагогічні працівники БІНПО обговорили концепцію соціальної відповідальності в контексті бізнесу, що визначає як фірма/компанія функціонує для досягнення своїх фінансових цілей і крім цього допомагає суспільству. Ідея полягає в тому, що підприємства повинні поєднувати прибуткові види діяльності з діяльністю, що приносить користь суспільству. Тобто, соціально-відповідальна компанія не повинна працювати виключно для максимізації прибутку, а має приймати рішення та виконувати дії, які є прийнятними з точки зору цілей і цінностей суспільства. Також розібралися з розумінням корпоративної соціальної відповідальності (КСВ), як концепції управління, в рамках якої компанії інтегрують соціальні та екологічні проблеми у свої бізнес-операції і взаємодіють зі своїми зацікавленими сторонами. У сьогоднішньому соціально свідомому середовищі співробітники й клієнти надають велике значення роботі та витрачають гроші на підприємства, які віддають пріоритет корпоративній соціальній відповідальності. КСВ вимагає від кожного бізнесу поводитися етично та покращувати якість життя суспільства.
Щиро дякуємо Лідії Анатоліївні за цікаву інформацію, натхнення та мотивацію!