РЕЗУЛЬТАТИ УЧАСТІ В ТРЕНІНГУ: «АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ЯК РУШІЙНА СИЛА ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ: КЕЙСИ АКРЕДИТАЦІЙНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ»

27.07. 2022

Із 14 по 16 червня 2022 року пройшов цикл тренінгів «Академічна доброчесність як рушійна сила підвищення якості вищої освіти: кейси акредитаційної експертизи». Науково-педагогічні працівники Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти ДЗВО «УМО» НАПН України та здобувачі освітнього рівня «магістр» спеціальностей «Психологія», «Педагогіка вищої школи», «Менеджмент» долучились до тренінгів з дотримання принципів академічної доброчесності. Захід проводився в межах проєкту ERASMUS-JMO-2021.

Організатором тренінгів виступив Центр розвитку кадрового потенціалу Сумського державного університету.

Спікери: Артем Артюхов, член Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, керівник Групи сприяння академічної доброчесності Сумського державного університету, Міжнародний інженер-педагог (ENG PAED IGIP); Юрій Волк, керівник Лабораторії дослідження академічної доброчесності Сумського державного університету.

Упродовж трьох днів роботи було розглянуто такі питання: аналіз нормативної бази ЗВО в частині забезпечення академічної доброчесності; критерії оцінювання системи забезпечення академічної доброчесності під час акредитаційної експертизи; академічна доброчесність у звітах самооцінювання та звітах експертної групи – кейси.

У тренінгах взяли участь 22 науково-педагогічних працівників Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти ДЗВО «УМО» НАПН України та здобувачі вищої освіти «магістр» спеціальностей «Психологія», «Педагогіка вищої школи», «Менеджмент». Із них – 11 науково-педагогічних працівників отримали сертифікати про успішну роботу із 0,5 кредитами ЄКТС.

Спікери роз’яснили особливості застосування академічної доброчесності та вимоги до неї в роботі закладів вищої освіти, тестування нормативної бази ЗВО в частині забезпечення академічної доброчесності. Було окреслено ключові аспекти здійснення акредитаційної експертизи ЗВО на предмет академічної доброчесності. Запропоновано до дискусійного обговорення модель оптимальної схеми створення системи/нормативної бази академічної доброчесності ЗВО.

Під час тренінгу спостерігалася висока активність його учасників. Усі присутні мали можливість поставити спікерам запитання й отримати на них вичерпні відповіді. Щиро вдячні організаторам за високий рівень проведення заходу, ефективну комунікацію учасників, корисні поради для час проходження акредитаційних процедур.