Чт. Тра 26th, 2022

Упровадження інклюзивного навчання забезпечує реалізацію права кожної людини на освіту, незважаючи на особливості розвитку (відповідно типових норм чи із психофізичними порушеннями) та стан здоров’я. Для професійно-технічної освіти інклюзія – це ще й можливість розвитку професійних компетентностей, необхідних для професійної діяльності за певною професією у відповідній галузі, забезпечення конкурентоздатності та перспективи кар’єрного зростання, інтеграцію у суспільство та активного включення у суспільні стосунки.
На сьогодні інклюзія в Україні все ще перебуває на старті своїх потенційних можливостей. Відтак виникає потреба у забезпеченні підготовки педагогів до роботи в нових умовах.
У Білоцерківському інституті неперервної професійної освіти ДЗВО «УМО» НАПН України розроблено курс «Підготовка педагогів до створення інклюзивного освітнього середовища в закладах професійної освіти» (авторка-розробниця – доцентка кафедри методики професійної освіти та соціально-гуманітарних дисциплін Ірина Кучерак).
Основними завданнями спецкурсу є актуалізація та систематизація знань слухачів щодо технологій організації освітнього процесу задля забезпечення інклюзії; поглиблення знань слухачів щодо основних принципів і цінностей інклюзивного навчання; розвиток професійних знань та умінь слухачів, необхідних для створення інклюзивного освітнього простору.
Слухачі курсу матимуть можливість дізнатися більше про сутність і зміст понять «інклюзія», «інклюзивне навчання», «інклюзивне освітнє середовище», про алгоритм організації інклюзивного навчання у закладах П(П)О, особливості створення інклюзивного освітнього середовища та основні документи, що регламентують організацію інклюзивного навчання в Україні.
Презентуємо прев’ю курсу «Підготовка педагогів до створення інклюзивного освітнього середовища в закладах професійної освіти».

0

Автор публікації

Офлайн 9 години

admin

0
Коментарі: 0Публікації: 362Реєстрація: 29-11-2019

Від admin

Залишити відповідь

Авторизація
*
*
Генерація паролю