6 жовтня 2021 року на базі Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти ДЗВО «УМО» НАПН України відбувся регіональний науково-практичний семінар «Цифрова компетентність як складник розвитку професійної компетентності педагогічного працівника ЗП(ПТ)О».
Організатори заходу: кафедра технологій навчання, охорони праці та дизайну Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти ДЗВО «УМО» НАПН України та Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти у Полтавській області.
Модератор науково-практичного семінару – завідувач кафедри технологій навчання охорони праці та дизайну БІНПО Сахно Олександр Володимирович.
У регіональному науково-практичному семінарі взяли участь науково-педагогічні працівники закладів вищої та післядипломної освіти, методисти обласних навчально-методичних центрів професійно-технічної освіти, педагогічні працівники закладів професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти, роботодавці та ключові стейкголдери. Загалом, до науково-практичного семінару долучилися 129 осіб з Полтавської, Донецької, Київської, Одеської, Сумської, Херсонської та Черкаської областей. Було 116 точок підключення.
Під час роботи науково-практичного семінару обговорювались актуальні питання щодо:
• сучасного стану цифрового освітнього середовища, проблем і перспектив подальшого розвитку цифрових технологій в Україні, ключових цифрових трендів;
• проєктування та створення електронного освітнього контенту;
• цифрової безпеки та комунікації онлайн;
• сучасних підходів до освіти дорослих в умовах діджиталізації суспільства;
• розвитку цифрової компетентності педагога професійної (професійно-технічної) і фахової передвищої освіти;
• цифрових можливостей, трансферу знань, інтеграції із цифровою економікою.
Вікторія Сидоренко, директорка Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти, докторка педагогічних наук, професорка, виступила з доповіддю: «Подолання цифрового розриву як базовий імператив модернізації системи професійної освіти». Доповідачка зазначила, що організація таких заходів – це чудова нагода для фахівців з різних регіонів нашої країни обмінятися науковим та практичним досвідом, новими напрацюваннями та методиками.
Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти в Полтавській області представила директорка Ірина Долина, яка поділилася досвідом використання і окреслила перспективи розвитку цифрових технологій у регіоні. Співдоповідач Надія Кругліковська, методистка Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Полтавській області, презентувала досвід використання Microsoft Office 365 у ЗП(ПТ)О Полтавщини та визначила функції і переваги даної платформи.
Цікавими й компетентнісно спрямованими були виступи: Михайла Жука, доцента кафедри соціально-гуманітарної освіти Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат філософських наук, який наголосив на необхідності системного підходу до впровадження освітніх моделей з підготовки фахівців та представив доповідь на тему: «Проблемно-ресурсний та індикативно-технологічний виміри цифрової компетентності в ЗП(ПТ)О»; Леоніда Головача, начальника Навчального пункту Аварійно-рятувального загону спеціального призначення Головного управління ДСНС України, з доповіддю «Розвиток цифрової компетентності педагога професійної і фахової передвищої освіти».
Виступ Анастасії Денисової, старшої викладачки кафедри технологій навчання, охорони праці та дизайну БІНПО, стосувався особливостей використання цифрових інструментів педагога для організації дистанційного навчання.
Корисним досвідом щодо застосування онлайн-платформ для візуалізації освітнього контенту поділилась методистка ПТУ № 50 м. Карлівка Полтавської обл. Анна Іщенко.
Людмила Харлампович, викладачка спецдисциплін Володимир-Волинського центру професійної освіти, окреслила шляхи розвитку цифрової компетентності педагога професійної і фахової передвищої освіти.
Відкрите інформаційне середовище БІНПО стало платформою для плідної дискусії науковців, педагогів-практиків та ключових стейкґолдерів у напрямках підвищення якості освіти, пошуку та реалізації інноваційних підходів до розв’язання проблеми формування та розвитку цифрової компетентності педагога в електронному середовищі закладу освіти; використання цифрових технологій в умовах світової пандемії COVID-19; застосовування і розвитку платформ для цифрової освіти.
Запис пленарного засідання науково-практичного семінару «Цифрова компетентність як складник розвитку професійної компетентності педагогічного працівника ЗП(ПТ)О можна переглянути на YouTub-каналі БІНПО за посиланням: https://youtu.be/i5iUgQ_At08.
Щиро вдячні нашим замовникам освітніх послуг за співпрацю в розбудові інноваційного цифрового освітнього середовища професійної освіти.

0

Автор публікації

Офлайн 12 години

admin

0
Коментарі: 0Публікації: 241Реєстрація: 29-11-2019

Від admin

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Авторизація
*
*
Реєстрація
*
*
*
captcha