У БІНПО ВІДБУЛОСЬ ЗАСІДАННЯ ОNLINE АКАДЕМІЇ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ
17.05. 2021
13 травня 2021 року у Білоцерківському інституті неперервної професійної освіти ДЗВО «УМО» НАПН України відбулось чергове засідання Оnline Академії цифрових технологій на тему:«Використання технологій дистанційного навчання в освітньому процесі».
У роботі взяли участь науково-педагогічні працівники Інституту, слухачі курсів підвищення кваліфікації з різних міст та регіонів України.
З вітальним словом до учасників Оnline Академії цифрових технологій звернулася директорка БІНПО, докторка педагогічних наук, професорка СИДОРЕНКО Вікторія Вікторівна, яка зазначила, що організація подібних заходів – це нагода обмінятися практичним досвідом, новими напрацюваннями, сприяти розвитку цифрової компетентності педагогічних та науково-педагогічних працівників, забезпечити можливості креативного та відповідального використання цифрових технологій для комунікації, роботи з інформацією, створення контенту та розв’язання проблем організації дистанційного навчання.
Модераторкою засідання Оnline Академії цифрових технологій виступила кандидатка технічних наук, доцентка кафедри технологій навчання, охорони праці та дизайну БІНПО Віра Володимирівна ГРЯДУЩА. Під час майстер-класу Віра Володимирівна зазначила, що дистанційне навчання є однією з провідних світових тенденцій в освіті. Технології дистанційного навчання реалізують принцип безперервної освіти і здатні задовольнити постійно зростаючий попит на знання в інформаційному суспільстві. Віра Володимирівна схарактеризувала найбільш поширені електронні освітні платформи (Moodle, Google Classroom, Microsoft Office 365 тощо), онлайн сервіси, інструменти та засоби, що базуються на Інтернет-технологіях, а також визначила аспекти поєднання очної форми і технологій дистанційного навчання у педагогічній теорії і практиці («змішане навчання», «комбіноване навчання», «blended learning»), доцільність проведення конкретного навчального заняття в синхронному або асинхронному режимі.
Активність учасників засідання Оnline Академії цифрових технологій свідчила про інтерес та небайдужість до порушених проблем, адже педагогічні та науково-педагогічні працівники, які працюють в умовах дистанційного навчання, отримали необхідну інформацію та практичний досвід для подальшої роботи, що дозволяє якісно проводити заняття, а також підвищити рівень власної цифрової компетентності при організації дистанційного навчання.