У БІНПО ВІДБУЛАСЯ РЕГІОНАЛЬНА ПЕДАГОГІЧНА СТУДІЯ: «СОЦІАЛЬНЕ СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ СУСПІЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ: НАУКОВІ ПІДХОДИ ТА СУЧАСНІ ПРАКТИКИ»

04.05. 2021

29 квітня 2021 року у Білоцерківському інституті неперервної професійної освіти ДЗВО «УМО» НАПН України відбулася Регіональна педагогічна студія: «Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики».

Студійна зустріч була присвячена обговоренню проблем соціального становлення особистості в сучасних умовах та охопила актуальні питання організації виховного процесу в ЗП(ПТ)О.

До віртуального простору приєдналися педагогічні працівники Донецької, Дніпропетровської, Житомирської, Київської, Луганської, Одеської, Херсонської, Черкаської областей, зокрема директори, заступники директорів, методисти, викладачі професійно-теоретичної підготовки, майстри виробничого навчання.

З вітальним словом до учасників педагогічної студії звернулася директорка БІНПО, докторка педагогічних наук, професорка кафедри педагогіки, психології та менеджменту Сидоренко Вікторія Вікторівна, яка окреслила перспективні напрями розвитку Інституту, інноваційні моделі підготовки конкурентоспроможного педагога, наголосила про важливість обміну досвідом педагогів для побудови власної траєкторії професійного зростання.

Модераторка заходу, в.о. завідувача кафедри педагогіки, психології та менеджменту Харагірло Віра Єгорівна представила доповідь: «Сучасні виклики до організації виховного процесу в ЗП(ПТ)О». Наголосила на тому, що у сучасних умовах на заклади освіти покладається завдання забезпечити не лише практичну підготовку, а й фундаментальну загальнокультурну підготовку, яка сприяє утвердженню гуманістичних і національних ідеалів, норм людського співжиття, формуванню інтелектуального потенціалу нації як найвищої цінності суспільства.

В атмосфері творчої співпраці та співдії відбулась дискусія учасників студії. Розглянуто актуальні питання застосування сучасних інноваційних технологій у виховному процес ЗП(ПТ)О; організації виховної роботи, самовиховання та саморозвитку особистості; підвищення психолого-педагогічної компетентності педагогічних працівників тощо.

Ґрунтовними та яскравими були виступи стейкхолдерів Інституту: Мартиненко Тетяни Іванівни, заступника директора ДПТНЗ «Дніпровський центр професійної освіти», Врублевської Наталії Василівни, заступника директора Білгород-Дністровського професійного ліцею Одеської області, Макашової Ірини Анатоліївни, викладача ВПУ № 17 м. Дніпро, які представили основні напрями виховання майбутніх кваліфікованих робітників. Директорка Білицького професійного ліцею Баркар Вікторія Іванівна ознайомила з досвідом роботи у застосуванні інноваційних виховних технологій. Різні аспекти проєктування виховного процесу в умовах дистанційного навчання відобразили викладач ДПТНЗ «Дніпровський центр професійної освіти» Червякова Наталія Геннадіївна, викладач Золотівського професійного ліцею Луганської області, Дереча Ірина Миколаївна, майстер виробничого навчання Любарського професійного ліцею Житомирської області, Швець Галина Федосіївна, викладач Синельниківського професійного ліцею Дніпропетровської області. З особливостями організації виховного процесу присутніх ознайомив викладач Кропивницького навчального центру №6 Орлов Юрій Павлович.

Цікавим і практико зорієнтованим було обговорення нагальних питань у форматі відкритого педагогічного простору. Завдяки сприятливій атмосфері не було бар’єрів спілкування, усі охочі мали можливість ставити запитання, ділитися досвідом, обговорювати конкретні ситуації, а представлений досвід педагогічних працівників, дозволив кожному учаснику визначити для себе ефективні технології виховання майбутніх кваліфікованих робітників.

Про актуальність теми заходу наголосили всі учасники педагогічної студії та зауважили, що визначені під час зустрічі акценти чітко окреслили можливості побудови сучасного безпечного освітнього простору.

Такий формат заходу надає новий імпульс подальшому професійному розвитку педагогічних працівників, замовників освітніх послуг та мотивує до професійного розвитку та зростання.