20 листопада 2020 року у рамках роботи Міжнародної спеціалізованої виставки «Освіта та кар’єра – 2020» відбулась Студія корпоративного тимбілдингу з теми: «ОСОБИСТІСНИЙ БРЕНД ПЕДАГОГА-ПРОФЕСІОНАЛА В ОСВІТІ».

Ініціаторами та модераторами заходу стали науково-педагогічні працівники Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти.

Ця форма мережевої, кластерної взаємодії із замовниками освітніх послуг та командоутворення започаткована у БІНПО із січня 2020 року.

Студія об’єднала освітян, науковців, менеджерів освіти, методичні служби всіх рівнів, педагогів професійної і фахової передвищої освіти та охопив міста та регіони України: Біла Церква – Київ – Дніпро – Харків – Одеса – Кропивницький – Івано-Франківськ – Миколаїв – Полтава – Чернігів – Рівне – Черкаси – Суми тощо. Доєднались студенти БІНПО та Національного університету «Києво-Могилянська академія».

Понад 210 точок підключення, більше 400 коментарів під час виконання інтерактивних вправ і технік, обговорення доповідей, понад 100 визначень ознак сучасного бренду педагога-професіонала в освіті під час інтерактивів – такі результати тригодинного жвавого та емоційно забарвленого обговорення цієї актуальної та сучасної теми.

Активну участь в обговоренні теми  взяли ключові стейкхолдери Інституту: Мірошніченко Катерина Борисівна, президент Всеукраїнської асоціації працівників професійно-технічної освіти (ВАПП),Гончаров Едуард В’ячеславович, директор НМЦ ПТО у Донецькій області, Василиненко Віктор Михайлович, директор НМЦ ПТО у Дніпропетровській області, Стасюк Володимир Васильович, директор Івано-Франківського базового медичного коледжу, Юденкова Олена Петрівна, директорка ДНЗ «Міжрегіональне вище професійне училище з поліграфії та інформаційних технологій», Харітоненко Леся Анатоліївна, директор ТОВ «ЗЗСО І-ІІІ ступенів «Міжнародна школа  «M’Andryk», переможниця обласного етапу конкурсу педагогічної майстерності «Учитель року – 2020» у номінації «Зарубіжна література», експертка з інституційного аудиту та сертифікації вчителів.

Роботу студії було розпочато вітальним словом та майстер-класом директорки БІНПО, докторки педагогічних наук, професорки кафедри педагогіки, психології та менеджменту Сидоренко Вікторії Вікторівни, яка описала формулу персонального бренду педагога-акмепрофесіонала, стратегію і тактику його формування, розмежувала поняття «бренд», «брендінг», «імідж», «репутація», запропонувала вправи і техніки для створення бренду сучасного педагога.

Модераторами студії виступили науково-педагогічні працівники БІНПО: в.о. заступника директора з навчальної роботи Денисова Анастасія Володимирівна, кандидат політичних наук, доцент, завідувач кафедри методики професійної освіти і соціально-гуманітарних дисциплін Єрмоленко Андрій Борисович,в.о. завідувача кафедри педагогіки, психології та менеджменту Харагірло Віра Єгорівна, доктор історичних наук, професор кафедри методики професійної освіти і соціально-гуманітарних дисциплін Студінський Володимир Аркадійович окреслили різні грані у формуванні та розвитку особистісного бренду педагога-професіонала в освіті.

Упродовж роботи Студії корпоративного тимбілдингу було запропоновано заповнити інтерактивне дерево «Персональний бренд педагога», визначивши основу характеристику педагога-бренда.

0

Автор публікації

Офлайн 13 години

admin

0
Коментарі: 0Публікації: 224Реєстрація: 29-11-2019

Від admin

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You missed

Авторизація
*
*
Реєстрація
*
*
*
captcha