ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС У БІНПО В УМОВАХ КАРАНТИННИХ ЗАХОДІВ
23.04. 2020
ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС У БІНПО В УМОВАХ
КАРАНТИННИХ ЗАХОДІВ
(АБО ПРАЦЮЄМО ТВОРЧО, ЛЮДИНОЦЕНТРОВАНО, КОМПЕТЕНТНО)
21 квітня 2020 року спливає 40 днів професійної діяльності науково-педагогічних працівників Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти в умовах карантинних заходів.
Первинне слово «карантин» означає «час, що триває сорок днів» (італ. quarantena, від італ. quaranta giorni;— сорок днів).
Які виклики (професійні, цифрові, особистісні) постали перед науково-педагогічними працівниками БІНПО? Що змінилось в їхній професійній діяльності, зокрема в організації освітнього процесу, фідбеці з нашими замовниками освітніх послуг?
У Білоцерківському інституті неперервної професійної освіти відповідно до плану-графіка підвищення кваліфікації педагогічних працівників державних закладів професійної (професійно-технічної) освіти України на 2020 рік виконано в повному обсязі план по зарахуванню слухачів (зараховано 2000 особи).
У період із 12.03 по 18.04.2020 року кількість слухачів, які проходять курси підвищення кваліфікації при БІНПО, складає 933 особи, кількість груп – 32. Підвищення кваліфікації відбувається за заочною, очно-дистанційною, дистанційною формами навчання.
Із них:
- старші майстри закладів професійної (професійно-технічної) освіти – 33 особи,
- майстри виробничого навчання – 366 осіб,
- викладачі професійно-теоретичної підготовки закладів професійної (професійно-технічної) освіти – 289 осіб.
За програмою підвищення кваліфікації для педагогів фахової передвищої освіти «Розвиток професійних (предметних) компетентностей педагогічних працівників закладів фахової передвищої освіти» (30 год.) підвищили кваліфікацію 245 осіб (усього 7 груп). Навчання проходить за такими модулями програми підвищення кваліфікації: Модуль 2. Методика викладання фахових дисциплін, Модуль 3. Цифрові технології в освіті. Освітній матеріал спрямовано на розвиток методичної, методологічної (праксеометодологічна і гносеометодологічна), цифрової, інноваційно-дослідницької, андрагогічної тощо компетентностей.
Освітній процес організовано в режимі онлайн із використанням технологій дистанційного навчання, інтернет-ресурсів на освітній платформі БІНПО «Профосвіта «PORTA-PROF-STUDIA» (режим доступу: profosvita.org).
Серед форм роботи: Інтернет-лекції, вебінари, консультаційні пункти, семінарські заняття, спецкурси, чати, форуми, диференційовані заліки, різні види тестування, рефлексійні анкети тощо.
Організація освітнього процесу в умовах карантинних заходів (12.03.2020 по 17.04.2020 зарахування, держбюджет)
№ з/п | Категорії слухачів | Кількість слухачів | Кількість груп | Форма навчання |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1 | Старші майстри закладів професійної (професійно-технічної) освіти | 33 | 1 | Заочна |
2 | Майстри виробничого навчання закладів професійної (професійно-технічної) освіти | 283 | 10 | Заочна |
83 | 3 | Очно-дистанційна | ||
3 | Викладачі професійно-теоретичної підготовки закладів професійної (професійно-технічної) освіти | 180 | 7 | Заочна |
109 | 4 | Очно-дистанційна | ||
Разом: | 688 | 25 |
Організація освітнього процесу в умовах карантинних заходів (12.03.2020 по 17.04.2020, госпрозрахунок)
№ з/п | Категорії слухачів | Кількість слухачів | Кількість груп | Форма навчання |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1 | Педагогічні працівники фахової передвищої освіти | 245 | 7 | Дистанційна |
У період із 12.03 по 18.04.2020 року випущено:
№ з/п | Категорії слухачів | Кількість слухачів | Кількість груп | Форма навчання |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1. | Майстри виробничого навчання закладів професійної (професійно-технічної) освіти | 57 | 2 | Заочна |
33 | 1 | Очно-дистанційна | ||
2. | Викладачі професійно-теоретичної підготовки закладів професійної (професійно-технічної) освіти | 32 | 1 | Заочна |
61 | 2 | Очно-дистанційна | ||
3. | Педагогічні працівники фахової передвищої освіти | 245 | 7 | Дистанційна |
Разом: | 428 | 13 |
ФОРМИ НАВЧАННЯ СЛУХАЧІВ НА КУРСАХ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ: 428 ос., кількість груп – 13.
16 квітня 2020 року в рамках співпраці БІНПО з Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Полтавській області проведено регіональний науково-практичний семінар «Реалізація сучасних освітніх практик при підготовці кваліфікованих робітників». Модератор заходу – кафедра методики професійної освіти та соціально-гуманітарних дисциплін БІНПО. Семінар відбувся на базі Вищого професійного гірничо-будівельного училища (м. Горішні Плавні Полтавської обл.). У заході взяли участь педагогічні працівники закладів професійної (професійно-технічної) освіти Полтавської і Херсонської областей та м. Києва. Загальна кількість – 53 учасники, були представлені 52 статті і 12 виступів. Під час роботи семінару обговорювались питання шляхів підвищення конкурентоспроможності випускника закладів професійної освіти, соціального партнерства, упровадження дуальної освіти, ефективності впровадження новітніх виробничих технологій у професійну підготовку, використання сучасних технологій навчання у освітній процес, підвищення інформаційно-комунікаційної компетентності педагогів.
З використанням технологій дистанційної освіти проведено всі засідання кафедр і структурних підрозділів БІНПО, Вчена рада, оперативні наради при директорі.
Виклики суспільні та освітні прийнято.
Продовжуємо працювати компетентно, випереджувально, з урахуванням запитів і потреб наших замовників освітніх послуг.