Білоцерківський інститут неперервної професійної ОСВІТИ
ДЗВО «УНІВЕРСИТЕТ МЕНЕДЖМЕНТУ ОСВІТИ» НАПН України

СТАТТІ У НАУКОВИХ ФАХОВИХ ВИДАННЯХ, ЗАТВЕРДЖЕНИХ ДАК УКРАЇНИ

08.07. 2022

  1. Сидоренко В.В. “Щоденник міжнародного стажування науково-педагогічних працівників Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти на базі Пульського університету імені Юрая Добріле  (ХОРВАТІЯ). DIARY OF INTERNATIONAL INTERNSHIP OF SCIENTIFIC AND PEDAGOGICAL EMPLOYEES OF BILA TSERKVA INSTITUTE OF CONTINUING PROFESSIONAL EDUCATION ON THE BASE JURAJ DOBRILA UNIVERSITY OF PULA (CROATIA)//Науковий вісник НАПН України, 2020, жовтень.
  2. Kulishov, V.S., Skyba, Y.A., Yermolenko, A.B., Shevchuk, S.S.& Shchypska, T.P. (2021). DEVELOPMENT OF SCIENTIFIC AND METHODICAL COMPETENCE OF TEACHERS OF VOCATIONAL EDUCATION INSTITUTIONS. // Propsitos y Representaciones, Mar. 2021, Vol. 9, SPE(2), e994. URL: http://revistas.usil.edu.pe/index.php/pyr/article/view/994
  3. S. Shevchuk, V.Kulishov, T. Shchypska. VECTORS OF DEVELOPMENT OF EDUCATIONAL AND METHODOLOGICAL COMPETENCE OF THE MODERN TEACHER IN THE CONDITIONS OF MODERNIZATION OF VOCATIONAL EDUCATION OF UKRAINE// Vectors of Development of Educational and Methodological Competence of the Modern Teacher in the Conditions of Modernization of Vocational Education of Ukraine JILC, Journal of International Legal Communication, с. 63-74 (2021)
  4. V. I. Kovalchuk, S. V. Maslich, L. G. Movchan, V. V. Soroka, S. H. Lytvynova, O. H. Kuzminska, Digital transformation of vocational schools: problem analysis, CEUR Workshop Proceedings (2022) 107–123
  5. Єрмоленко А. Б. СУЧАСНА МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ ЛІДЕРСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ В СИСТЕМІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ, // Вісник Глухівського національного педагогічного університету, 1(45), 2021, с. 205-213
  6. Кулішов В. С., Щипська Т. П. «РЕАЛІЗАЦІЯ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ПРАКТИК У ПРОЦЕСІ ПОЗААУДИТОРНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ ПОЛІГРАФІЇ»// Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи.  випуск 80. Том 1, с.162–167, 2021
  7. Кулішов В. С. «ОРГАНІЗАЦІЯ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ»// Імідж сучасного педагога. 2021. № 4 (199). С. 36–40
  8. Кучерак І.В., Петрушак О.М. «ІНТЕГРОВАНІ ЗАНЯТТЯ У СИСТЕМІ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ: ДОСВІД, РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ»// Вісник Глухівського національного Педагогічного університету імені О. Довженка.2021. Вип. 3(47). С. 121- 127
  9. Шевчук С.С. «МОДЕЛЬ КОМПЛЕКСНОГО МЕТОДИЧНОГО СУПРОВОДУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ КВАЛІФІКОВАНИХ ФАХІВЦІВ»// Професійна освіта, 34 (199), 2021, с. 41-46
  10. Гура В.В., Квятковська А.О., Мозгова С.В. «Хмарні сервіси: розширення можливостей для закладів освіти. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка». 2022. №1 (55). С.247-252. URL: http://www.aphn-journal.in.ua/archive/55_2022/part_1/40.pdf
  11. Пахомов І. В. «Ціннісні орієнтації засуджених рецидивістів». //Вісник Донецького національного університету імені Василя Стуса. Серія «Психологічні науки». Вінниця : Вид-во ДонНУ ім. Василя Стуса, 2023. Випуск 1(2). С. 112-119.
  12. Єрмоленко А.Б., Масліч С.В. Стратегічні домінанти розвитку закладу професійної освіти. Педагогічні науки: зб. наук. праць. Херсон, 2023. № 101. URL: http://surl.li/jawla
  13. Петрушак О. М. Роль інформаційно-аналітичного ресурсу «Методична скарбничка» Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти для професійно-особистісного розвитку педагогаІмідж сучасного педагога : електрон. наук. фах. журн. (категорія «Б»). 2023 4 (211). С. 62–69. http://isp.poippo.pl.ua/article/view/282572
  14. Юденкова О., Маслова О., Гончарова І. Гаджети як засіб інноваційного розвитку освітнього процесу в умовах становлення цифрової педагогіки. Актуальні питання гуманітарних наук: Міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імена Івана Франка. № 2 (59). С. 302-314 URL: http://www.aphn-journal.in.ua/archive/59_2023/part_2/46.pdf
  15. Юденкова О., Громик Л., Кушнір Л. Домінантна роль академічної доброчесності в закладах вищої освіти України. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2023. № 86. С. 288-292. URL: http://pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2023/86/51.pdf
  16. Юденкова О., Височан Л., Капранов, Я. Формування дослідницької компетентності здобувачів закладів вищої освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2023 №87. URL: http://surl.li/jawfx
  17. Васильєва О.О., Горошкова Л.А., Швидка С.П. Дисбаланс ринку праці України: сучасні тенденції та орієнтири подолання диспропорцій. Економічний вісник Університету Григорія Сковороди в Переяславі. 2023. №57, C. 99-109. URL: https://doi.org/10.31470/2306-546X-2023-57

  18. Головко Д. Ю. Цифрова трансформація у сфері освіти: виклики та можливості для підготовки кваліфікованих кадрів. Актуальні питання у сучасній науці (Серія “Педагогіка”). 2023. № 11(17). С. 831–842. URL: https://doi.org/10.52058/2786-6300-2023-11(17)

  19. Kossova-Silina Halyna, Kravchenko Наnna. Scientific and methodological support for the development of inclusive competence of vocational education specialists under martial law  /Вісник Глухівського Національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, серія: Педагогічні науки, Вип. 1(54), 2024. – С.60-67  URL: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/740516

  20. Кравченко Ганна, Коссова-Сіліна Галина, Костина Анастасія.  Моделювання процесу розвитку інклюзивної компетентності педагога ЗП(ПТ)О в умовах інституту неперервної професійної освіти / Електронне наукове фахове видання «Адаптивне управління: теорія і практика».  Серія «Педагогіка» Випуск 18 (35), 2024 URL: https://amtp.org.ua/index.php/journal/article/view…

  21. Геревенко, А. М., Ільїна, Т. В., & Ібрагімова, Л. А. Використання цифрових платформ для підвищення якості професійної освіти. Академічні візії, (31) 2024. стор. 1-12. URL: 
    https://www.academy-vision.org/index.php/av/article/view/1149

  22. Юденкова О., Кучеренко І. Кваліфікаційний розрив в екосистемі освіти і ринку праці України // Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки», 28 (57). 2024. С. 103-122. URL: https://lib.iitta.gov.ua/740928/
  23. Юденкова О., Антощук С., Замрозевич-Шадріна С. Навички майбутнього в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців: як цифровізація змінює вимоги до освіти //Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2 (71). 2024. С. 216-221. URL: http://www.aphn-journal.in.ua/archive/71_2024/part_2/35.pdf
  24. Юденкова О. Роль ефективної комунікації в розвитку партнерства між закладами вищої освіти та підприємствами як сучасний освітній тренд // Українська мова та культура в сучасному гуманітарному часопросторі: аспекти міжмовної комунікації та формування комунікативної компетентності сучасного фахівця: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. Міжнародна Академія Прикладних Наук в Ломжі, м. Ломжа, Польща. 2024. С. 180-187. URL: https://lib.iitta.gov.ua/740128/
  25. Юденкова О. Вплив глобальних технологічних змін та загроз в період війни в Україні на проблему подолання розриву у навичках (skills gap) //VI Міжнародна науково-практична конференція з економічних та гуманітарних питань. УДХТУ, м. Дніпро, Україна. 2024. С.287 – 290. URL:  https://lib.iitta.gov.ua/740169/
    1. Юденкова О. Синхронізація професійної освіти з трендами ринку праці та потребою на сучасні кваліфікаційні навички фахівців шляхом реалізації компетентністного підходу //Цифрові трансформації та інноваційні технології в економіці [електронне видання] : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, Ломжа – Харків. 2024. С. 403-412. URL: https://lib.iitta.gov.ua/740189/

    2. Гозак, С.В.Єлізарова, О.Т.Станкевич, Т.В. Парац, А.М., Линчак, О.В. Обґрунтування обсягів оздоровчої рухової активності для дітей шкільного віку в умовах карантину. Довкілля та здоров’я, 2 (107). С. 66-72. ISSN 2077-7477 https://doi.org/10.32402/dovkil02.066
    3. Кучеренко І.А. Технологічне конструювання адаптивного процесу навчання на уроці. Електронне фахове видання «Адаптивне управління: теорія і практика». Серія «Педагогіка». Випуск 18 (35). URL: https://amtp.org.ua/index.php/journal/article/view/671/571
    4. Кучеренко І.А. Дискурс як процес взаємодії учасників комунікації. Славістичні студії: лінгвістика, літературознавство, дидактика : збірник наукових праць. Голова редколегії Н. В. Подлевська; відповідальна за випуск Н. М. Торчинська. Хмельницький, 2024. Випуск 15. С. 186–192. URL: https://ksf.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/10/slav-studiyi-vyp-15.pdf
    5. Лебідь О. М. Організація виховної роботи в закладах вищої освіти. Адаптивне управління: теорія і практика. Серія Педагогіка. 2023. № 17 (33). URL : https://amtp.org.ua/index.php/journal/article/view/624/531
    6. Масліч С. В. Організація освітнього простору в закладі професійної освіти сфери послуг.  Інноваційна педагогіка.  2024.  Т. 2.  №. 69.  С. 101-104. URL: https://lib.iitta.gov.ua/740909/1/23.pdf
    7. Шевчук С.С. Методологічні аспекти компетентнісного підходу до професійної підготовки кваліфікованих робітників. Імідж сучасного педагога.  №1 (214). 2024. ISSN 2522-9729 (online).  С. 58-66.  URL: http://isp.poippo.pl.ua/article/view/297158/291207


            Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial