РИЗИКИ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО КЛАСТЕРУ
10.04. 2020
- Ризики:
- Дострокове припинення дії договорів про співпрацю, відсутність фінансування та/або матеріального забезпечення запланованих заходів.
- Організаційні ризики:
- ризик недосконалості механізмів реалізації державної політики в галузі освіти на регіональному та місцевому рівнях,
- ризик недостатності матеріально-технічного забезпечення структурного підрозділу;
- слабкість маркетингової політики в умовах конкуренції на ринку праці
- відсутність необхідного фінансування програм, проектів, навчально-методичних видань;
- слабка мотивація науковців кафедри до реалізації інноваційних проектів
Навчально-методичні ризики:
- Система та механізми захисту академічної доброчесності при розробці навчально-методичних посібників методичних рекомендацій та підготовці наукових статей (розробка короткотермінових курсів, майстер-класів тощо)
- науково-методична робота в міжкурсовий період є менш регламентованою, її результати важко перевірити;
- недостатня розробленість моніторингу розвитку психолого-педагогічної компетентності педагогів ЗП(ПТ)О, розвитку та професійного саморозвитку педагогів на окремих етапах міжатестаційного періоду.
- Технологічні ризики:
- можливі технічні ризики щодо забезпечення освітнього процесу за дистанційною формою навчання, доступу до мережі Інтернет у процесі вебінарів;
- недостатня цифрова компетентність педагогів ЗП(ПТ)О
- Психолого-педагогічні ризики:
- мотиваційна, технологічна, рефлексивна неготовність окремих педагогів до роботи в інноваційному освітньому середовищі;
- психологічні бар’єри низки педагогічних працівників системи професійної (професійно-технічної) освіти до впровадження інноваційних психолого-педагогічних технологій;
- стан фрустрації в процесі проектування власної траекторії професійного розитку