ПРОФЕСІЙНИЙ ДИДАКТИКУМ
18.10. 2022
ЗАПРОШУЄМО ДО ВІРТУАЛЬНОЇ РУБРИКИ
«ПРОФЕСІЙНИЙ ДИДАКТИКУМ»
Віртуальна рубрика «Професійний дидактикум» започаткована колективом кафедри методики професійної освіти та соціально-гуманітарних дисциплін, функціонує на сайті БІНПО і призначена для професійного розвитку педагогічних працівників систем професійної і фахової передвищої освіти, удосконалення рівня їх педагогічної, науково-методичної, інноваційної, адаптивно-комунікаційної компетентностей.
Сьогодні у вітчизняній педагогічній науці спостерігається активний розвиток професійної педагогіки – галузі, що вивчає закономірності професійної підготовки здобувачів освіти і формування професійно важливих та соціально значимих якостей особистості фахівця. Професійна дидактика – частина професійної педагогіки, яка розробляє теорію навчання, вивчає сутність і методику організації освітнього процесу у сучасних закладах професійної (професійно-технічної) освіти, зміст, закономірності й принципи професійної освіти, її науково-методичне освітнє середовище.
Об’єктами професійної дидактики є:
- теоретичні і практичні основи процесів проектування, планування і організації професійної підготовки у закладах професійної освіти та в умовах сучасного підприємства (сфери послуг) на засадах компетентнісного підходу;
- форми організації освітнього процесу у закладах П(ПТ)О і на виробництві;
- методика розробки сучасного науково-методичного супроводу освітнього процесу;
- методика впровадження інтерактивних освітніх і новітніх виробничих технологій у професійну підготовку кваліфікованих фахівців;
- оцінювання і контроль навчальних досягнень здобувачів професійної освіти;
- інформаційне середовище як елемент цифрової дидактики системи П(ПТ)О.
Рубрика «Професійний дидактикум» орієнтована на набуття педагогічними працівниками сучасних знань, умінь і навичок, які допоможуть:
- аналізувати та систематизувати перспективний педагогічний досвід з питань проектування та планування освітнього процесу у закладах професійної освіти та в умовах сучасного підприємства;
- систематизувати та удосконалити знання і уміння з методики розробки плануючої документації професійної підготовки, відбору змісту навчальної інформації на засадах компетентнісного підходу;
- сформувати і розвинути навички виокремлення перспективних методичних знахідок та адаптації їх до власної педагогічної практики;
- підвищити рівень методичної компетентності з питань створення сучасного науково-методичного супроводу освітнього процесу на основі цифрової дидактики:
- обґрунтовувати критерії вибору сучасних освітніх практик для їх реалізації у професійній підготовці кваліфікованих фахівців;
- підвищити якість професійної підготовки шляхом планування, організації і проведення оцінювання і контролю навчальних досягнень здобувачів професійної освіти на засадах компетентнісного підходу;
- сприяти розвитку творчості здобувачів професійної освіти у процесі аудиторної та позааудиторної навчальної діяльності.
Шановні колеги!
Досвідчені професіонали кафедри методики професійної освіти та соціально-гуманітарних дисциплін
Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти
готові допомогти Вам підвищити рівень науково-методичної компетентності з професійної дидактики, розвинути свої творчі здібності та створити власний педагогічний імідж у сфері освіти.
ДИДАКТИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
СУЧАСНІ МОДЕЛІ ОСВІТИ: ФОРМИ І МЕТОДИ ЇХ РЕАЛІЗАЦІЇ