Чт. Чер 30th, 2022

Академічна доброчесність

НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРАЦІВНИКИ БІНПО ВЗЯЛИ УЧАСТЬ У МІЖНАРОДНОМУ ОНЛАЙН-СЕМІНАРІ

«МІЖНАРОДНА ОСВІТНЯ СПІВПРАЦЯ ЯК ПРИКЛАД РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ФАХІВЦЯ»

(Wyższej Szkoły Agrobiznesu w Łomży (Polska)

23 червня 2022 року науково-педагогічні працівники, здобувачі освіти Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти ДЗВО «УМО» НАПН України взяли участь у Міжнародному науково-педагогічному онлайн-семінарі: «Міжнародна освітня співпраця як приклад розвитку професійної майстерності фахівця».

Захід проводився на базі Wyższej Szkoły Agrobiznesu w Łomży (Polska) (Вищої Школи Агробізнесу в Ломжі (Польща)) та здійснювався в рамках підвищення кваліфікації як складової навчання впродовж життя. Тривалість навчання: 6 год. (0,2 кредити ЕСТS).

Участь у Міжнародному науково-педагогічному онлайн-семінарі: «Міжнародна освітня співпраця як приклад розвитку професійної майстерності фахівця» взяли участь 25 науково-педагогічних працівників, Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти, здобувачі освіти спеціальностей «Педагогіка вищої школи», «Психологія», «Менеджмент» (спеціалізацій «Управління навчальним закладом», «Адміністративний менеджмент»).

Спікери онлайн-семінару: Анджей Борусевич, декан із сільськогосподарських та інженерно-технічних наук Вищої Школи Агробізнесу в Ломжі, професор, доктор сільськогосподарських наук, Зоя Шарлович, кандидатка педагогічних наук, завідувачка відділення післядипломної освіти молодших медичних спеціалістів КВНЗ «Житомирський медичний інститут» Житомирської обласної ради та Христина Хворост, заступниця директора з навчально-наукової роботи та міжнародної співпраці, кандидатка психологічних наук.

Спікери поділилися з учасниками досвідом міжнародної співпраці та підготовки здобувачів освіти. Особливо важливим аспектом семінару була можливість участі усіх його учасників у дискусії через перекладача з польськими колегами.

Міжнародна освітня співпраця закладу вищої освіти є не тільки запорукою професійного зростання його персоналу, а й одним із основних чинників підвищення рівня ефективності наукової роботи та якості освітнього процесу. Відтак БІНПО приділяє значну увагу даному напряму своєї діяльності. Так, лише у першому півріччі 2022 року у межах міжнародної освітньої співпраці науково-педагогічні працівники Інституту взяли участь у 7 освітньо-наукових заходах, реалізованих спільно із закордонними партнерами БІНПО.

НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРАЦІВНИКИ І СТУДЕНТИ БІНПО ВЗЯЛИ УЧАСТЬ У ТРЕНІНГУ:

«АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ЯК РУШІЙНА СИЛА ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ: КЕЙСИ АКРЕДИТАЦІЙНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ»

14 червня 2022 року стартував цикл тренінгів «Академічна доброчесність як рушійна сила підвищення якості вищої освіти: кейси акредитаційної експертизи». Науково-педагогічні працівники Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти ДЗВО «УМО» НАПН України та здобувачі освітнього рівня «магістр» спеціальностей «Психологія», «Педагогіка вищої школи», «Менеджмент» долучились до тренінгів з дотримання принципів академічної доброчесності.

Організатором тренінгів виступив Центр розвитку кадрового потенціалу Сумського державного університету.

Спікери:

  • Артем Артюхов, член Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, керівник Групи сприяння академічної доброчесності Сумського державного університету, Міжнародний інженер-педагог (ENG PAED IGIP);
  • Юрій Волк, керівник Лабораторії дослідження академічної доброчесності Сумського державного університету.

Було зареєстровано понад 300 учасників з різних закладів вищої освіти.

Навчання триватиме з 14 по 16 червня 2022 року. Упродовж трьох днів роботи передбачено розгляд таких питань: аналіз нормативної бази ЗВО в частині забезпечення академічної доброчесності; критерії оцінювання системи забезпечення академічної доброчесності під час акредитаційної експертизи; академічна доброчесність у звітах самооцінювання та звітах експертної групи – кейси.

У першому занятті на тему: «Аналіз нормативної бази ЗВО в частині забезпечення академічної доброчесності» взяли участь 22 науково-педагогічних працівників Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти ДЗВО «УМО» НАПН України та здобувачі вищої освіти «магістр» спеціальностей «Психологія», «Педагогіка вищої школи», «Менеджмент».

Спікери роз’яснили особливості застосування академічної доброчесності та вимоги до неї в роботі закладів вищої освіти, тестування нормативної бази ЗВО в частині забезпечення академічної доброчесності. Окреслено ключові аспекти здійснення акредитаційної експертизи ЗВО на предмет академічної доброчесності. Запропоновано до дискусійного обговорення модель оптимальної схеми створення системи/нормативної бази академічної доброчесності ЗВО.

Під час тренінгу спостерігалася висока активність його учасників. Усі присутні мали можливість поставити спікерам запитання й отримати на них вичерпні відповіді.

Бажаємо всім учасникам плідної роботи, ефективної комунікації та професійного розвитку.

Авторизація
*
*
Генерація паролю