УЧАСТЬ БІНПО У ФОРУМІ «ДОБРОЧЕСНІСТЬ ТА ОСВІТА: НОВІ ОРІЄНТИРИ»

03.11. 2025

 30 жовтня 2025 року науково-педагогічні працівники Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти ДЗВО «УМО» НАПН України взяли участь у форумі «Доброчесність та освіта: нові орієнтири», який проведено за підтримки Антикорупційної ініціативи Європейського Союзу в Україні (EUACI).

Організатор заходу: Офіс доброчесності Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК) за підтримки Антикорупційної ініціативи ЄС (EUACI).

Модератор тренінгу: Марічка Падалка, журналістка та громадська діячка.

У роботі форуму взяли участь: Юлія Герасименко, завідувачка кафедри педагогіки, психології та менеджменту, докторка економічних наук, професорка; Юлія Грибовська, доцентка кафедри педагогіки, психології та менеджменту, кандидатка економічних наук, доцентка; Ілля Пахомов, старший викладач кафедри педагогіки, психології та менеджменту, а також здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-професійних програм «Психологія» і «Педагогіка вищої школи».

Мета заходу: об’єднання зусиль усіх зацікавлених сторін освітнього процесу для формування культури академічної доброчесності, запровадження системних змін у сфері освіти – від закладів загальної середньої та професійної освіти до університетів.

З вітальними словами до учасників форуму звернулися: Федір Губенков, директор школи І-ІІІ ступенів № 25 Шевченківського району м. Києва; Андрій Сташків, тимчасово виконуючий обов’язки міністра освіти і науки України; Аллан Крістенсен, керівник Антикорупційної ініціативи ЄС; Інна Мірошниченко, громадська активістка, блогерка, багатодітна мама.

Під час форуму спікери представили практично орієнтовані доповіді, присвячені питанням доброчесності, прозорості та етичної поведінки в освіті: Сергій Гупяк, заступник Голови НАЗК; Альона Хилько, головний спеціаліст Управління просвітницької роботи НАЗК.

У ході заходу було обговорено шляхи розвитку культури доброчесності на всіх рівнях освіти – від закладів загальної середньої до професійної та вищої. Особливу увагу приділено питанням формування антикорупційної компетентності педагогічних працівників, розвитку освітнього середовища, заснованого на цінностях етики, поваги, довіри та відповідальності.

Під час форуму презентовано Стратегію розвитку доброчесності в освіті на 2026–2030 роки, яка визначає основні напрями державної політики у сфері забезпечення академічної доброчесності, підвищення рівня довіри до освітніх інституцій і формування нових стандартів етичної поведінки в освітньому середовищі.

Щиро дякуємо організаторам форуму «Доброчесність та освіта: нові орієнтири» за надану можливість долучитися до професійного обговорення сучасних викликів та стратегічних напрямів формування доброчесного освітнього простору в Україні. Отримана інформація сприятиме вдосконаленню освітньої діяльності, популяризації принципів академічної доброчесності та впровадженню ефективних механізмів запобігання порушенням у сфері освіти.