У БІНПО ВІДБУВСЯ РЕГІОНАЛЬНИЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР ДЛЯ СТАРШИХ МАЙСТРІВ ЗП(ПТ)О З ТЕМИ: «РОЗВИТОК ІННОВАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПЕДАГОГІВ У СИСТЕМІ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ: ІСТОРІЯ, ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА»

У БІНПО ВІДБУВСЯ РЕГІОНАЛЬНИЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР ДЛЯ СТАРШИХ МАЙСТРІВ ЗП(ПТ)О З ТЕМИ: «РОЗВИТОК ІННОВАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПЕДАГОГІВ У СИСТЕМІ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ: ІСТОРІЯ, ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА»

21 жовтня 2020 року у Білоцерківському інституті неперервної професійної освіти відбувся Регіональний науково-практичний семінар старших майстрів ЗП(ПТ)О «Розвиток інноваційної культури педагогів у системі освіти дорослих: історія, теорія, практика», який було проведено спільно з НМЦ ПТО у Черкаської області.

У заході взяли участь понад 70 старших майстрів та керівників ЗП(ПТ)О з Донецької, Київської, Одеської, Полтавської, Сумської, Херсонської, Черкаської областей.

Учасники регіонального семінару долучились до обговорення актуальних питань щодо розвитку інноваційної культури педагогів у системі професійної (професійно-технічної) освіти.

З вітальним словом до учасників семінару звернулася в.о.заступниці директорки БІНПО Денисова Анастасія Володимирівна, яка зазначила, що організація таких заходів – це чудова нагода для фахівців з різних регіонів нашої країни обмінятися науковим та практичним досвідом, новими напрацюваннями, методиками.

На семінарі з доповідями виступили співорганізатори заходу: Мартинюк Наталія Вікторівна, директорка НМЦ ПТОу Черкаської області, яка визначила організаційні умови професійного розвитку майстрів виробничого навчання ЗП(ПТ)О.

Харагірло Віра Єгорівна, в.о. завідувача кафедри педагогіки, психології та менеджменту Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти, представила досвід роботи БІНПО з організації інноваційної діяльності як чинника професійного розвитку педагога.

У виступі Баркарь Вікторії Іванівни, директорки ДНЗ «Біліцький професійний ліцей» Донецької області схарактеризовано роль старшого майстра при впровадженні ефективних форм організації праці майстрів виробничого навчання.

Яскравими та емоційно забарвленими запам’яталися колегам виступи Резнік Олени Миколаївни (ДНЗ «Херсонське вище професійне училище сервісу та дизайну») на тему: «Роль старшого майстра в організації інноваційної діяльності ЗП(ПТ)О», Літвинової Галини Микитівни (ДНЗ «Черкаське вище професійне училище») на тему: «Розвиток інноваційної культури педагогів у системі освіти дорослих», Андрусенко Любов Петрівни, (ДНЗ «Шосткинський центр професійно-технічної освіти», Сумська обл.) на тему: «Дуальна система підготовки робітничих кадрів: досвід та перспективи», Широкої Наталі Павлівни (Херсонське ВПУ ресторанного господарства)на тему: «Новітні виробничі технології – запорука якісної професійної освіти».

В умовах пандемії неможливо залишатися стороннім спостерігачем, а новий формат діяльності закладів освіти має відповідати реаліям організації освітнього процесу з виконанням умов захисту та збереження здоров’я та життя співробітників, їх сімей, слухачів, студентів, здобувачів освіти. Саме на такі аспекти звернула увагу Клятенко Марина Анатоліївна, старший майстер Регіонального центру професійно-технічної освіти №1 м. Кременчука, представляючи досвід роботи закладу у доповіді: «Організація виробничого навчання в умовах карантину».

Старший майстер Криворізького професійного гірничо-електромеханічного ліцею Бабич Олена Миколаївна визначила алгоритм управлінських дії старшого майстра щодо розвитку творчих здібностей майстрів виробничого навчання.

Коваленко Олександр Михайлович (ДНЗ «Буцький політехнічний професійний ліцей», Черкаська обл.) виступив з доповіддю: «Інтерактивна технологія навчання та її роль в удосконаленні освітнього процесу закладу професійної (професійно-технічної) освіти».

Сподіваємось, що професійна дискусія та обмін досвідом між модераторами та учасниками Регіонального семінару дадуть новий імпульс професійному розвитку педагогічних працівників, сприяють подальшому розвиткуінноваційної культури педагогів у системі освіти дорослих та впровадженню сучасних технологій у діяльність ЗП(ПТ)О.

admin
admin