• Ризики:
  • Дострокове припинення дії договорів про співпрацю, відсутність фінансування та/або матеріального забезпечення запланованих заходів.
  • Організаційні ризики:
  • ризик недосконалості механізмів реалізації державної політики в галузі освіти на регіональному та місцевому рівнях,
  • ризик недостатності матеріально-технічного забезпечення структурного підрозділу;
  • слабкість маркетингової політики в умовах конкуренції  на ринку праці
  • відсутність необхідного фінансування програм, проектів, навчально-методичних видань;
  • слабка мотивація науковців кафедри до реалізації інноваційних проектів

Навчально-методичні ризики:

  • Система та механізми захисту академічної доброчесності при розробці навчально-методичних посібників методичних рекомендацій та підготовці наукових статей (розробка короткотермінових курсів, майстер-класів тощо)
  • науково-методична робота в міжкурсовий період є менш регламентованою, її результати важко перевірити;
  • недостатня розробленість моніторингу розвитку психолого-педагогічної компетентності педагогів ЗП(ПТ)О, розвитку та професійного саморозвитку педагогів  на окремих етапах міжатестаційного періоду.
  • Технологічні ризики:
  • можливі технічні ризики щодо забезпечення освітнього процесу за дистанційною формою навчання, доступу до мережі Інтернет у процесі вебінарів;
  • недостатня цифрова компетентність педагогів ЗП(ПТ)О
  • Психолого-педагогічні ризики:
  • мотиваційна, технологічна, рефлексивна неготовність окремих педагогів до роботи в інноваційному освітньому середовищі;
  • психологічні бар’єри низки педагогічних працівників системи професійної (професійно-технічної) освіти до впровадження інноваційних психолого-педагогічних технологій;
  • стан фрустрації в процесі проектування власної траекторії професійного розитку